کیفیت محل آموزش یکی از محورهای اصلی مباحث آموزشی است

استقامتی کیفیت محل آموزش را یکی از محورهای اصلی مباحث آموزشی دانست و گفت: در خصوص نوسازی و مقاوم سازی و رضایت اجتماعی باید همت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، جمعی از اولیای پایه ابتدایی یکی از مدارس شهرستان آستانه اشرفیه با حضور در محل فرمانداری، خواستار پیگیری و رفع مشکل جابه جایی کلاس فرزندانشان شدند.

 

«حسین ذاکر استقامتی» نیز در پی اعلام نارضایتی وضع موجود به منظور پیگیری این موضوع باحضور در این مدرسه دولتی، با همراهی معاون برنامه ریزی و عمران و ریاست آموزش و پرورش، ضمن شنیدن صحبت های مدیریت و کادر  آموزشی از مدرسه و کلاس مدنظر بازدید به عمل آورد.

 

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در این بازدید، کیفیت محل آموزش را یکی از محورهای اصلی مباحث آموزشی دانست و اظهار کرد:  بعد از بازدید میدانی از مدارس، در نشستی با مدیریت مدرسه و ریاست آموزش و پرورش جابه جایی کلاس را به منظور رفاه حال دانش آموزان در اولویت قرار خواهیم داد.

 

وی همچنین از ریاست آموزش و پرورش خواست که در خصوص نوسازی و مقاوم سازی و رضایت اجتماعی همت داشته باشند.

 

گفتنی است، با توجه به اینکه این مدرسه قدیمی براساس ساختار گذشته ۵ کلاسه ساخته شده بود، اکنون می بایست با توجه به اضافه شدن پایه ششم در قانون جدید آموزش و پرورش با کمبود یک کلاس روبرو است که اولیای دانش آموزان قبل از آغاز سال تحصیلی پیگیر رفع آن شدند.

 

کد خبر 1216253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha