روزانه ۲۰ خادمیار رضوی  مشغول خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) هستند

مینایی،گفت: روزانه ۲۰ خادمیار رضوی در موکب به صورت حضوری با اشتیاق وصف نشدنی مشغول خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

«مراد مینایی »  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه ،با اشاره به فعالیت موکب خادمیاران امام رضا(ع)،گفت : موکب امام رضا(ع) از ۱۵ شهریور فعالیت خود را در ایستگاه راه آهن کرمانشاه شروع کرده است تا از زائرین اربعین حسینی که از طریق قطار وارد استان می شوند استقبال و به نحوه شایسته ای میزبانی نماید.

 

مسئول موکب شماره ۱ امام رضا(ع) استان کرمانشاه افزود: آشپزخانه این موکب با ظرفیت طبخ ۲ هزار پرس غذا در روز، ایستگاه صلواتی جهت توزیع صبحانه، دم نوش، چایی، آب سرد و شربت، میان وعده و... با ظرفیت ۷۰۰ نفر تا ۲۹ شهریور ماه به زائرین خدمت رسانی می کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: آشپزخانه مرکزی موکب شماره ۱ امام رضا(ع) علاوه بر راه آهن، طبخ غذای موکب دانشگاه پیام نور را نیز در سه وعده برعهده دارد و سه آشپزخانه پشتیبان نیز با خدمت رسانی خادمیاران در پشت صحنه پیش بینی شده است.

 

مینایی تصریح کرد: آشپزخانه شهرک ده پهن جهت تهیه مواد اولیه غذا با ظرفیت آماده سازی مواد ۱۲۰۰ پُرس غذا و خدمت رسانی۲۰ خادمیار، آشپزخانه مسجد نورالمهدی(عج) جهت طبخ غذای خادمیاران با ظرفیت طبخ ۵۰ الی ۱۰۰ پرس غذا و همچنین برای طبخ عدسی صبحانه یک آشپزخانه در مسجد حضرت زینب(س) مسکن فعال می باشد.

کد خبر 1216448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha