بهره مندی ۴۳۰ زائر اربعین حسینی از خدمات جمعیت هلال احمر استان مرکزی

شعبان زاده از بهره مندی ۴۳۰ نفر از زائران اربعین حسینی امسال از خدمات جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد.

«عبدالکریم شعبان زاده»، ضمن تسلیت به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدلله الحسین(ع) به ارائه گزارشی از آمار خدمات امداد و نجات ارائه شده به زائرین اربعین حسینی 1401 پرداخت و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ایام اربعین با تمام توان به ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی پرداخت.


سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه این خدمات توسط جمعیت هلال احمر استان مرکزی از 15 شهریور آغاز و تا 27 شهریور ادامه داشته است، گفت: 430 نفر از زائران اربعین حسینی از خدمات امدادی این جمعیت بهره مند شدند.


وی با اشاره به اینکه 53 تیم عملیاتی در این راستا فعال بوده ادامه داد: 161 نفر نیروی عملیاتی در این تیم ها به خدمت رسانی می پرداختند.


شعبان زاده با بیان اینکه کل مصدومین 64 نفر بوده است، اضافه کرد:از این تعداد 33 نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده و 31 نفر نیز به صورت سرپایی خدمت دریافت کردند.


سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی همچنین به خدمات اسکان اضطراری این جمعیت نیز اشاره کرد و بیان کرد: به 85 زائر در این ایام اسکان اضطراری داده شده است.


وی خاطر نشان کرد: 37 دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز در این ایام آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بودند.

کد خبر 1216862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha