اشتغالزایی از رویکردهای مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) است

شیخ پوربا اشاره به اینکه اشتغالزایی از برنامه های گفت: طی سال جاری ۲هزار و ۳۶۳ مورد تسهیلات بانکی در راستای اشتغالزایی پرداخت شده است.

« جلال شیخ پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، در سخنانی اظهار داشت:  در بخش تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۳۶۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۴۵ میلیارد ریال از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سرفصل های مختلف به نیازمندان پرداخت گردید.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: اولویت برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری تلاش برای اجرای نهضت مسکن و اشتغال مددجویان است.

 

وی با بیان اینکه در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان، ابتدا طرح توانمند سازی و مهارت آموزی اجرایی می شود، افزود: توانمند سازی مهم ترین  رویکرد برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

 

شیخ پور اذعان داشت: پس از توانمندسازی،  با ارائه تسهیلات قرض الحسنه در راستای ایجاد اشتغال برای این افراد اقدام می شود.

 

وی ادامه داد: باید بستر توانمند سازی اقتصادی خانواده های تحت حمایت را فراهم کنیم، که لازمه چنین اقدامی، ایجاد فرصت شغلی مناسب است تا مددجو با حفظ عزت و کرامت نفس صاحب درآمد شود.

 

شیخ پور افزود: در کنار تسهیلات اشتغالزایی پرداخت تسهیلات مسکن در سرفصل های ودیعه، خرید و ساخت مسکن نیز در دستور کار این نهاد است که تلاش می کنیم با پرداخت تسهیلات موانع پیش روی مددجویان را برطرف کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان لرستان اظهار کرد: هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) از خدمات مختلف خود بهبود وضعیت زندگی مددجویان است از این رو تلاش می کنیم از ظرفیت های مختلف درون و برون سازمانی استفاده کنیم که یکی از این ظرفیت ها، شبکه بانکی است

کد خبر 1217106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha