هزینه کرد ۱۳۵۰ میلیارد تومان در طبس

رحیمی گفت: طی ۱۰ ماه گذشته هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان در شهرستان طبس جذب و هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی اکبر رحیمی عصر امروز(۲۸ شهریور) در جلسه شورای اداری شهرستان طبس گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان مرکز رشد فناوری طبس استفاده و ایده‌های ممکن را اجرایی کنند و به طور یقین در پایان سال جاری با توجه به شعار سال، گزارش دقیق همکاری با این مرکز را خواهیم خواست. 

 

فرماندار ویژه طبس به جذب و هزینه شدن هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان در طول ۱٠ ماه در شهرستان طبس اشاره کرد و افزود: برخی ادارات شهرستان در جذب اعتبارات، افتتاح پروژه‌ها و کلنگ‌زنی طرح‌های جدید موفق بوده‌اند البته در دولت سیزدهم که به فرمایش رهبر معظم انقلاب، دولت کار و تلاش و امیدآفرینی بوده، توقع از مدیران هم همین بود. 

 

وی در ادامه بیان کرد: شایعه کمبود آب و غذا، مشکلات در عراق و مسیر پیاده‌روی اربعین و شایعه عدم سلامتی رهبر معظم انقلاب از جمله حاشیه‌سازی‌هایی بود که همه این دروغ‌ها هر لحظه برملا شد اما این ها نشان از مظلومیت دولت است. 

 

وی افزود: مسئولان ادارات به بیان دستاوردها بپردازند و نگذارند واقعیت‌ها و خدمات قربانی دروغ پردازی شود.

 

فرماندار ویژه طبس ادامه داد: رئیس جمهور و هیئت دولت و استانداران و فرمانداران و مسئولان فقط برای خدمت تلاش می‌کنند و وارد مباحث حاشیه و سیاسی نمی شوند. 

 

رحیمی از دست اندرکاران موکب حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) در شهر کاظمین و در ایام اربعین قدردانی کرد و گفت: خدمات منظم و تمیز و شایسته و مردم محور این موکب موجب افتخار شهرستان طبس بود.

 

 

کد خبر 1217260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha