نمایش فرهنگی، هنری و رزمی حماسه مردان آفتاب ۴ در محلات برگزار می شود

سرهنگ گودرزی با تاکید بر محله محوری برنامه های دفاع مقدس گفت: نمایش فرهنگی، هنری و رزمی حماسه مردان آفتاب ۴ همزمان با هفته دفاع مقدس در محلات برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،  سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» عصر امروز (دوشنبه 28 شهریور) در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت سپاه روح الله، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری ۱ هزار و ۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه و بسیج در سطح استان مرکزی با شعار «ما مقاوم هستیم» پیش بینی شده است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال ارزش های اسلامی و انقلابی به نسل جوان است، افزود: تبیین دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان و جلوگیری از تحریف و فراموشی این فرهنگ ارزشمند در اولویت است و باید با اجرای برنامه های خلاقانه و مبتکرانه از این فرصت ارزشمند به خوبی بهره برد.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس محله محور برگزار می شود، ادامه داد: برنامه های این هفته با حضور اقشار مختلف و با شعار «ما مقاوم هستیم» برگزار می شود.

 

جهاد تبیین رویکرد و محور برنامه های سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس

 

این مقام مسئول رویکرد تمام برنامه های سپاه و بسیج را جهاد تبیین و خدمت رسانی به مردم دانست و اضافه کرد: مجری تمامی برنامه ها پایگاه ها، حوزه ها، دفاتر و کانون های بسیج هستند که با مشارکت برخی از دستگاه ها برگزار می شود.

 

سرهنگ گودرزی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر تحقق بیانات مقام معظم رهبری در حوزه دفاع مقدس، گفت: گرامیداشت و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نهادینه کردن فرهنگ ولایتمداری و ازخودگذشتگی، انتقال حماسه های دفاع مقدس به نسل جوان، تبیین دستاوردهای مهم دفاع مقدس برای نسل جدید جامعه، تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس و مقاومت جهت الگوگیری از آنها مهمترین اهداف برنامه های سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس با بهره گیری از بیانات و منویات رهبر انقلاب  است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه به برگزاری بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه و بسیج در سطح استان مرکزی اشاره کرد و ادامه داد: برنامه ها در دو سطح ملی و استانی هدف گذاری شده اند.

 

افتتاح پروژه های محرومیت زدایی همزمان با هفته دفاع مقدس

این مقام مسئول اضافه کرد: بیش از ۲۰ برنامه شاخص همزمان با سراسر کشور همزمان با هفته دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

 

سرهنگ گودرزی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در ۳۰ شهریور را یکی از مهمترین برنامه های این هفته دانست و بیان کرد: رژه نیروهای مسلح در مرکز استان مقابل بازار سر پوشیده، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، اجرای رزمایش کمک مومنانه و اجرای نمایش فرهنگی، هنری و رزمی حماسه مردان آفتاب ۴ از جمله این برنامه ها است.

 

وی بازسازی عملیات فتح المبین به مدت ۷ شب در محلات مختلف را از دیگر برنامه های این هفته دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه جهاد تبیین در پیاده راه امیر کبیر، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برگزاری محافل انس با قرآن کریم از جمله مهمترین برنامه های سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس است.

کد خبر 1217267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha