جهاد ادامه دارد/آماده سازی مدرسه شهید امیریان بخش جغین به همت کانون علویون

جوانان عضو گروه جهادی کانون علویون شهرستان رودان در آستانه مهرماه بار دیگر آستین همت بالا زدند و مدرسه شهید امیریان بخش جغین را برای شروعی دوباره آماده کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، چند روز دیگر تا آغاز ماه مهر و بازگشایی مدارس  باقی نمانده است و متولیان مدارس و خانواده ها در تکاپو هستند تا دانش آموزان و مدارس را برای سال تحصیلی جدید آماده کنند.

 

در این میان، برخی از مدارس برای میزبانی شایسته از آینده سازان کشور، وضعیت چندان مناسبی ندارند و مدرسه شهید علی امیریان روستای قلندری بخش جغین یکی از این مدارس است که به همت گروه جهادی کانون فرهنگی هنری علویون مسجد جامع شهر دهبارز مرکز شهرستان رودان پاکسازی و نظافت شده است.

 

« مهدی نایبی »، مدیر کانون فرهنگی هنری علویون و مسئول گروه جهادی شهید نایبی گفت: اردوی جهادی یک روزه کانون متشکل از پنج نفر از جوانان با هدف آماده سازی مدرسه شهید امیریان روستای قلندری بخش جغین شهرستان رودان برای آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد.

 

 

وی افزود: اعضای گروه جهادی با حضور در این مدرسه، بخش عمده‌ای از کلاس‌ها، سالن و محوطه آن را پاکسازی و نظافت و درختان موجود در محوطه را حرس کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری علویون شهرستان رودان ادامه داد: این اردوی جهادی درخواست جلیل سالم مدیر مدرسه که چندین سال سابقه عضویت در کانون و همچنین مسئول تعلیم و تربیت پایگاه بسیج مسجد جامع دهبارز را در کارنامه دارد، برگزار شد.

 

 

نایبی عنوان کرد: در این اردو که در فضای صمیمی و معنوی برگزار شد، شرکت کنندگان پس از آماده سازی مدرسه، از مناطق بکر گردشگری بخش جغین دیدن کردند.

 

وی اضافه کرد: گروه جهادی کانون علویون پیش از این نیز چندین مدرسه در سطح محلات شهر دهبارز را برای آغاز سال تحصیلی جدید، رنگ آمیزی و دیوار نویسی کرده است.

 

 

گفتنی است؛ بخش جغین با بیش از 17 هزار نفر جمعیت در فاصله 45 کیلومتری جنوب شرقی شهرستان رودان قرار دارد و شغل اکثر اهالی آن کشاورزی، باغداری و دامداری است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1217353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha