سواد رسانه یک ضرورت مهم و شاخص در جامعه امروز است

شیخ الاسلامی با اشاره به اینکه سواد رسانه یک ضرورت مهم و شاخص در جامعه امروز است گفت: رسانه ها با بهره مندی از آگاهی لازم در خصوص جایگاه رسانه سهم موثری در پیشبرد اهداف اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، نخستین نشست تخصصی سوادرسانه ای استان البرز با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و با مشارکت خانه مطبوعات و بسیج رسانه سه شنبه ۲۹ شهریور در سالن سیروس صابر برگزار شد. 

 

« سیدجواد شیخ الاسلامی» طی این نشست با اشاره به اهمیت بهره مندی از سواد رسانه گفت: سواد رسانه یک ضرورت مهم و شاخص در جامعه امروز است. 

 

مسئول تولید محتوای مرکز ملی اینترنت افزود: رسانه ها با بهره مندی از آگاهی لازم در خصوص جایگاه رسانه سهم موثری در پیشبرد اهداف اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی دارند. 

 

وی با بیان اینکه سواد رسانه با توجه به فضای مجازی و فعالیت های رسانه ای یک اصل مبنایی است بیان کرد: نشست آموزشی تخصصی سواد رسانه که امروز با حضور جمعی از مدیران رسانه های استان البرز برپا شد، می تواند زمینه رشد آگاهی معرفتی با هدف تولید محتواهای غنی را فراهم کند. 

 

شیخ الاسلامی تصریح کرد: آگاهی رسانه ای، چگونگی رعایت حقوق مالکیت مادی و معنوی از طرف کاربران، ساماندهی فعالیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی، حفظ حریم خصوصی، بهره مندی از تمهیدات لازم برای ارتقاء سواد فضای مجازی را فراهم می کند.

 

 

کد خبر 1217579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha