دفاع مقدس، گنجینه عظیمی برای کشور ایران محسوب می شود

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دفاع مقدس، گنجینه بزرگی برای کشورما به حساب می آید، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، بزرگترین ثروتی است که این حماسه برای ما به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، امروز در همایش تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس که به صورت همزمان در سراسر کشور و سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: بر خلاف تمام جنگ‌ها که در اقصی نقاط عالم رخ می‌دهد، جنگ تحمیلی شهدا و جانبازانی به یادگار گذاشت که ثروت عظیمی برای ما به ارمغان آورد و آن یعنی فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بعد از قیام امام حسین‌(ع) چنین جنگ و دفاعی در عالم وجود نداشت و این دفاع باعث شد فرهنگ مقدسی تولد پیدا کند که کمک کننده همه ما باشد، گفت: یادآوری‌ها در دفاع مقدس و اتفاقات نشان می‌دهد ما باید از این ثروت خوب استفاده کنیم و این ثروت عام‌ ملی است و برای تک تک افراد ثروتش شخصی معنوی است.

 

این مسئول با یادآوری اینکه عاملی که باعث شده پیشکسوتان دفاع مقدس، عزیز ملت ایران باشند این است که در برهه خاص زمانی و حساس کشور تشخیص دادید که چه چیزی را انتخاب کنید و در کجا باید قرار بگیرید و به تکلیف خود عمل کنند.

 

به گفته افشارچی، جریانات اخیر و آنها که کینه نظام را دارند مشکلاتی ایجاد کرده‌اند و با رسانه‌ها بر روی همین کینه‌های خود مانور می‌دهند باید تشخیص درست بدهیم که کجا باید بایستیم و باید با بصیرت و نگاه به پرچم راه درست را انتخاب کنیم.

 

کد خبر 1217716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha