آغاز سال تحصیلی جدید با ۱۶ هزار دانش آموز در صومعه‌سرا

بالو گفت: ۱۶ هزار دانش‌آموز صومعه‌سرایی از دوم مهرماه با حضور در مدارس سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از روز دوم مهر ماه با حضور ۱۶ هزار دانش‌آموز در مدارس شهرستان صومعه‌سرا آغاز می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا به اجرای مانور بازگشایی مدارس به منظور نظارت بر روند بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: همه‌ مدارس شهرستان صومعه‌سرا از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه( ۳۰ شهریور) به صورت نمادین مانور بازگشایی را آغاز خواهند کرد و آماده می‌شوند تا بازگشایی رسمی مدارس در دوم مهر ماه، همزمان با سراسر کشور انجام شود.

 

وی گفت: در این مانور مدارس از نظر فضای فیزیکی، تجهیزات، نیروی انسانی، مسائل بهداشتی و... برای شروع سال تحصیلی جدید مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

 

بالو در خصوص نحوه‌ بازگشایی مدارس تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید آموزش دانش‌آموزان کلیه دوره‌های تحصیلی به صورت حضوری و تمام وقت خواهد بود و سامانه شاد نیز به عنوان ابزار کمک آموزشی جهت رفع نواقص و کاستی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه سرا ببان کرد: جشن غنچه‌ها ویژه نوآموزان پیش دبستانی در روز چهارشنبه ۳۰ شهریور و جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در روز پنج‌شنبه( ۳۱ شهریور)، همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد و آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ روز شنبه دوم مهرماه در کلیه مدارس برگزار می‌شود.

 

 وی به نظارت بر فعالیت‌های مدارس نیز اشاره کرد و گفت: تیم‌های نظارتی اداره‌ آموزش و پرورش شهرستان جهت نظارت بر بازگشایی مطلوب مدارس و نحوه‌ فعالیت‌های آموزشی و تربیتی، از مدارس بازدید خواهند کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: نهایت تلاش ما در آموزش و پرورش، آغاز سال جدید تحصیلی همراه با نشاط و عدالت آموزشی، با حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان است.

 

کد خبر 1217842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha