بی‌حرمتی به ساحت مقدس قرآن کریم توسط معترضین گناهی نابخشودنی است

ماموستا رستمی گفت: برخی بی‌ادبی و بی‌حرمتی‌ها به ساحت مقدس قرآن و پیامبر توسط معترضین گناهی نابخشودنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان؛ «ماموستا فایق رستمی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج، برخی بی‌ادبی و بی‌حرمتی‌ها به ساحت مقدس قرآن و پیامبر توسط معترضین را نابخشودنی خواند و اظهار کرد: قرآن چراغ روشن جامعه بشریت است، همه ما قبل از اینکه کُرد باشیم مسلمان هستیم یک اتفاق ناراحت کننده نباید منجر به لطمه زدن و هتک حرمت به ارزش‌های دینی شود.

 

 

 

امام جمعه سنندج افزود: مسئولان خود را مقید به پیگیری موضوع می‌دانند و قطعا اجازه نمی‌دهند کوچکترین حقی در این میان پایمال شود مردم هم باید با صبر و بردباری منتظر خروجی پیگیری مسئولان باشند.

 

 

 

وی با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان و ملت همیشه در عرصه ایران به فرمان امام راحل در برابر 37 کشور دنیا با دست خالی اما مملو از ایمان و استقامت ایستادند و آنها را شکست دادند.

 

 

 

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه تنها هدیه و آورده دشمنان برای ملت ایران در طول تاریخ مصیبت و کشت و کشتار بوده است، اعلام کرد: شیمیایی کردن و ویران کردن کردستان و از بین بردن زیرساخت‌ها و ثروت‌های خدادادی این ملت تنها خروجی دشمنان برای ما بوده است.

 

 

 

وی تصریح کرد: بیش از یک‌هزار نفر با بمب شیمیایی دشمنان در همین کردستان به شهادت رسیدند و در برابر این ظلم و کشتار بی‌رحمانه صدای هیچ کشوری درنیامد و کسی دفاع نکردند.

 

 

 

ماموستا رستمی اضافه کرد: زمانی که ملت ایران در برابر کشورهای متخاصم دنیا با دست خالی ایستاد و فرزندان این ملت به خاک و خون کشیده می‌شدند، کدام کشور از این ملت دفاع کرد.

 

 

ماموستا رستمی اذعان کرد: امروز زمان تلاش برای توسعه و آبادانی است دشمنان از پیشرفت ما می‌ترسند و خوب می‌دانند در سایه امنیت می توانیم به توسعه برسیم و برهمین اساس تمام توان خود را برای ضربه زدن به امنیت ملت ایران به کار گرفته است.

 

 

امام جمعه سنندج اظهار کرد: اگر به واسطه توانمندی و تبحر دستگاه‌های اطلاعاتی نبود برخی توطئه‌های دشمنان بزرگترین آسیب را به کشور می‌زد.

 

 

وی گفت: مردم ولی‌نعمت نظام و دولت هستند، تا زمانی که مردم پشتوانه نظام باشند این سنگر محکم خواهد بود و هیچ دشمنی قادر به ضربه زدن به آن نخواهد بود.

 

 

ماموستا رستمی با تسلیت به خانواده مرحوم مهسا امینی، عنوان کرد: مرگ یکی از فرزندان این استان اتفاق ناراحت کننده‌ای برای همه ما است، امروز همه ما در کنار خانواده امینی داغدار هستیم ولی نباید اجازه دهیم دشمن از این فضا سوء استفاده کند.

 

 

وی تصریح کرد: همه مسئولان در تلاش هستند که حق این خانواده ضایع نشود لذا از مردم خواستاریم با وحدت، یکدلی و اتحاد اجازه ندهند دشمن از آب گل‌آلود ماهی بگیرد چرا که هیچ زمانی دشمن دلسوز ما نبوده و تنها هدفش ضربه زدن به مردم و کشور است.

 

 

ماموستا رستمی با اشاره به تخریب اموال عمومی مانند خودروهای امدادی، بانک‌ها و ... توسط معترضین طی چند روز اخیر، گفت: اموال عمومی بیت‌المال مسلمانان است، از بین بردن آن ضرر و زیان به خود مردم است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: کردها همواره به ملتی آگاه و فهیم شناخته شده اند باید بدانیم تخریب با اعتراض فرق می‌کند امروز دشمنان تمام توان خود را برای تحریک جوانان بکار گرفته و دنبال ضربه زدن به ملت و نظام هستند باید هوشیار باشیم و به دشمن اجازه دستیابی به اهداف شومشان را ندهیم.

 

 

ماموستا رستمی عنوان کرد: مگر نه اینکه نیروهای انتظامی و در مجموع نیروهای مسلح فرزندان همین ملت هستند و در مسیر تامین و حفظ امنیت جامعه تلاش می‌کنند، پس نباید اجازه دهیم جایگاه این عزیزان تضعیف شود.

 

 

امیر رحمت‌پور فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان نیز قبل از خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار کرد: از سال 1359 در شرایطی که کشور و ملت ما خوشحال و شادمان از پیروزی انقلاب بودند و در وضعیتی که حکومت ما نوپا بود صدام با تحریک دشمنان غربی و شرقی جنگی همه جانبه را علیه ما شروع کرد و در آن شرایط نیروهای مسلح ما آمادگی لازم برای مقابله نداشتند، چرا که ارکان و ساختارها در آن اوایل هنوز شکل نگرفته بود و امکانات و تجهیزات جنگی مناسبی در اختیار نداشتیم.

 

 

رحمت‌پور افزود: صدامیان با پشتیبانی کشورهای مختلف بر ملت ایران تاختند و منابع و زیرساخت‌های کشور را از بین بردند و خون عزیزان زیادی را بر زمین ریختند بنابراین نیروهای مسلح جوانمردانه پای کار آمدند و در کنار ملت ایثارگر و آزاده اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

 

 

وی یادآور شد: نیروهای مسلح ایران اسلامی ابتکار عمل را در صحنه عملیات به دست گرفتند و کشور را از لوث وجود صدام و صدامیان پاک کردند و با پیروزی در جنگ 8 ساله جهان را متحیر کردند.

 

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان تصریح کرد: بصیرت و آینده‌نگری حضرت امام و ملت همیشه در صحنه و شجاعت و ایثارگری رزمندگان عامل اصلی پیروزی ایران اسلامی در برابردشمنان تا به دندان مسلح شدند.

 

 

وی به نقش‌آفرینی نیروهای مسلح در عرصه‌های حساس و مردم‌داری آنها در زمان بلایای طبیعی گفت: نیروهای مسلح با تشکیل قرارگاه‌های سازندگی در سپاه و ارتش به عمران و آبادانی کشور کمک کرده و همراه در کنار مردم و برای دفاع از ملت در میدان حاضر بوده‌اند.

 

 

وی اضافه کرد: امروز نیز ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در اوج صلابت و آمادگی رزمی قرار دارند و مایه امید برای مردم و مایه یاس برای دشمنان هستند.

 

 

امیر رحمت‌پور خاطرنشان کرد: امروز ما باید قدردان آرامش و امنیتی باشیم که فرزندان خود ما در قالب نیروهای مسلح با تلاش و ایثار به ارمغان آورده‌اند.

 

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: نباید اجازه دهیم که برخی از نوجوانان و جوانان به دلیل بی‌تجربگی و عدم آگاهی از مسائل سیاسی آلت دست دشمنان شده و زمینه ناامنی را فراهم سازند.

کد خبر 1218216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha