امنیت در سایه نیروهای مسلح پایدار خواهد ماند

امیر سرتیپ جعفری گفت: امنیت در سایه نیروهای مسلح پایدار خواهد ماند و تلاش های دشمن با همکاری منافقین داخلی بی نتیجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «مجتی جعفری« روز جمعه(اول مهرماه) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: حمله دشمن به کشورمان مبارک نیست اما اینکه جلوی این تجاوز با مقاومت و رشادت گرفته شده این دوران یک قداست و دفاع مقدس به شمار می رود.

دبیر هیات معارف جنگ ارتش افزود: دشمن در همان سال های اول شکست خورد و از پیشرفت نظامی آنان در کشورمان جلوگیری شد و گرنه آنان بخش های زیادی را اشغال می کردند.

 

وی ادامه داد: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نخستین اقدامات دفاعی و مقابله، دشمن را عقب بازگردادند و مانع پیشروی شد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن در دوران دفاع مقدس شکست خورد، ‌تصریح کرد: امنیت در سایه نیروهای مسلح پایدار خواهد ماند و تلاش های دشمن با همکاری منافقین داخلی بی نتیجه است.

 

به گفته وی، نیروهای مسلح ایران در این دوران انقلاب اسلامی با خودکفایی تجهیزات نظامی مانع از وابستگی شده و دشمن توان حمله نظامی را نداشته و با هوشیاری مردم نیز در نبرد فرهنگی ناکام می ماند.

 

حفظ امنیت مردم در مرزها و خیابان های شهر

 

امیر سرتیپ جعفری خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری دیگر نهادهای امنیتی و نظامی در کشورمان امنیت را پایدار کرده و امنیت مردم در مرزها و خیابان های شهرها حفظ می شود.

وی اذعان داشت: ارتش مثل دوران دفاع مقدس در کنار مردم بوده و در برابر چالش های اجتماعی و فرصت سازی های دشمن، مسیر را در انحراف نظام ناکام می کند.

 

دبیر هیات معارف جنگ ارتش خاطرنشان کرد: مردم نسبت به حقوق واقعی خود با خبر بوده و هوشیارانه دشمن را شکست داده و این بار هم مثل گذشته جنگ نرم استکبار جهانی کارکرد خود را از دست خواهد داد.

 

کد خبر 1218222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha