ملت ایران نقشه‌های استکبار جهانی را باطل می‌کند

سردارسلیمانی گفت: اگر امروز فشاری به ملت ایران وارد می‌شود عمدتا به این دلیل است که ملت ایران نقشه‌های استکبار جهانی را باطل می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، «سردار غلامرضا سلیمانی» پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مجتمع فجر سنندج با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: فرهنگ دفاع مقدس که مردم عزیز کردستان هم در خلق آن سهم بسزایی دارند امروز یک فرهنگ رهایی‌بخش محسوب می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شرط پیروزی یک ملت برخورداری از روحیه مقاومت است، افزود: این درسی است که مردم کردستان در دوران پیروزی انقلابی اسلامی مدرس آن بودند.

 

وی تصریح کرد: امروز کسانی که به دنبال رهاشدن از سلطه استکبار جهانی هستند به ویژه در کشورهای اسلامی و حتی کشورهای اروپایی دانش‌آموزان این مکتب با تاسی به مردم کردستان و افتخارآفرینان پیشمرگ مسلمان کُرد هستند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفینگفت: البته کردستان چون در مرزهای جغرافیایی ایران قرار گرفته دشمن مترصد سوءاستفاده از این موقعیت جغرافیایی بود که باز مردم غیور کردستان بودند که در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب به مقابله با این حرکت شوم و حرکت خطرناک طراحی شده توسط استکبار جهانی پرداختند.

 

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تکه تکه کردن قدرت‌های اسلامی را در دستور کار خود قرار داد، عنوان کرد: بعد از سرزمین‌های مسلمانان مظلوم فلسطین را اشغال کرد و هنوز این اشتغالگرایی ادامه دارد.

 

سردار سلیمانی اضافه کرد: یک نمونه بسیار روشن از نقشه‌های شوم دشمنان در مورد کشورهای مسلمان است البته آنها نقشه نیل تا فرات را در سر پروراندند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی و اینکه رهبر این نظام فرمودند که فلسطین مسئله اصلی جهان اسلام است و رژیم صهیونیستی باید محو شود ما در مسیر محو کردن رژیم اشغالگر از صحنه روزگار قرار گرفته‌ایم.

 

وی عنوان کرد: اگر امروز فشاری به ملت ایران وارد می‌شود عمدتا به این دلیل است که ملت ایران نقشه‌های استکبار جهانی را باطل می‌کند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: اگرچه همه شاخصه‌های ایران اعتلا و اقتدار را نشان می‌دهند آنجاهایی که مسیر مردم سالاری اسلامی را طی کردیم و از فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت تبعیت کرده‌ایم پیروز میدان بوده و به موفقیت رسیده‌ایم.

 

وی گفت: جدای از نقش دشمنان و توطئه‌های گسترده تروریسم اقتصادی، استفاده نکردن از ظرفیت‌های حداکثری داخلی در پیش آمدن این شرایط و تورم بالای اقتصادی نقش جدی داشته است.

 

سردار سلیمانی عنوان کرد: محرومیت‌هایی که امروز به چشم می‌خورد ناشی از اجرا کردن پله‌های مکتب لیبرالیسم توسط عده‌ای در کشور بوده است.

 

وی اذعان کرد: برای اینکه یک کشور توانمند داشته باشیم باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم، ظرفیت‌های کشور در حوزه اقتصادی بسیار غنی است و امیدواریم تمام استان‌ها و خاصتا استان کردستان در این پازل اقتصادی نقش خود را به درستی ایفا کند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: یک گفتمان در جهان برای رهایی وجود دارد و آن گفتمان انقلاب و ایران اسلامی است لذا هنرمندان و بسیجان ما باید جهاد روایت را هنرمندانه با نواها و آواها راه بیندازند.

 

وی گفت: حقایق باید با زبان هنر بیان شود و بدون واهمه از دشمن باید جلو رفت چون صدای دشمن مانند طبل است طبل صدا دارد اما قابل دیدن و خواند نیست.

 

وی تصریح دشمن دنبال ناامید کردن مردم و بدبین کردن آنها از نظام است، اظهار کرد: صدا و هیاهوی که دشمنان در فضای رسانه‌ای راه انداخته‌اند همین طبل توخالی است که نباید به آن توجه شود.

کد خبر 1219303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha