دومین کنگره سرداران و امیران شهید  مازندران سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

سردار مسلمی با بیان اینکه دومین کنگره سرداران و امیران شهید مازندران سال ۱۴۰۳ در استان برگزار می‌شود، گفت: برنامه ریزی‌های خوبی برای برگزاری کنگره بزرگ شهدای مازندران در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،سردار سیاوش مسلمی صبح امروز چهارشنبه (۶مهر) در جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای استان مازندران که در مجتمع اهل بیت(ع) ساری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم و امنیت اظهار کرد: دومین کنگره سرداران و امیران مازندران سال ۱۴۰۳ در استان برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه کربلا افزود:برای برگزاری هرچه بهتر و کیفی تر کنگره، ۱۷ کمیته شامل ادارات مختلف به ریاست استاندار و دبیری فرمانده سپاه استان مازندران و همچنین شورای سیاست گذاری کنگره شهدا به ریاست نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شده است و می‌بایست تمامی ادارات مرتبط با کنگره، ذیل این کمیته‌ها فعالیت‌های مرتبط با خود را انجام و گزارش کار را به دبیرخانه کنگره ارائه کنند.

 

وی گفت: نمایندگان مردم استان در خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران، مدیرکل صدا و سیما، مدیر کل آموزش و پرورش، مدیر کل اطلاعات، رئیس دانشگاه مازندران و مدیرکل بنیاد شهید مازندران از اعضای کمیته شورای سیاست‌گذاری هستند.

 

سردار مسلمی افزود: برگزاری کنگره شهدا فرصت مناسب برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و انتقال مفاهیم شهدا به نسل جدید است که باید با جدیت و همکاری همه دستگاه‌ها مرتبط برگزار شود.

 

وی با بیان اینکه دشمن با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های درون کشور به دنبال این است تا فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کند، جهاد تبیین و تبعیت از فرامین رهبری را بهترین راهبرد برای مقابله با جنگ نرم دانست.

 

سردار مسلمی افزود: اگر به فرامین مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشیم قطعا در فتنه‌هایی که دشمنان آن را ترسیم می‌کنند، موفق خواهیم شد.

کد خبر 1219377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha