عمل به جهاد تبیین رسالت همگان است

سردار عباسقلیزاده با تأکید بر عمل به توصیه رهبری در زمینه جهاد تبیین گفت: تبیین واقعیت های موجود و چهره واقعی فتنه گران داخلی و خارجی می تواند جامعه را بر برابر دشمنان نظام اسلامی بیمه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «اصغر عباسقلیزاده» در گردهمایی سنگرسازان بی سنگر تیپ مهندسی رزمی ۵۷ فجر جهاد سازندگی استان آذربایجان شرقی در تبریز اظهار اشت: فراهم کردن شرایط برای عمل به وصایای شهدا در حفظ حجاب و اطاعت از رهبری راه سوء استفاده دشمنان را مسدود کرده و کشور را از بلای فتنه گران می رهاند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: پاسداشت یاد شهدای گرانقدر دفاع مقدس، امام شهدا و شهدای جهادگر استان آذربایجان شرقی که مایه امنیت، آرامش، اقتدار و پیشرفت کشور بوده اند؛ اقدامی بسیار ارزشمند و موجب آشنایی نسل جوان جامعه با پدران دلاورمرد خود خواهد بود.

وی گفت: تلاش جهادگران در دوران دفاع مقدس؛ مایه پیروزی رزمندگان لشکر عاشورا و سایر رزمندگان جبهه های دفاع مقدس شد، چرا که حضور رزمندگان همواره در خاکریزها و سنگرهایی صورت می پذیرفت که خود این عزیزان بدون هیچ سنگر و محافظی به ساخت آن اقدام می کردند. این امر از اراده و انگیزه والا، ایمان قوی، اعتقاد راسخ و شجاعت تام سنگر سازان بی سنگر نشات می گرفت. بسیاری از ایثارگریها و شجاعتهای بی بدیل جهادگران در مواقع عملیات به ویژه شبهای عملیات؛ در پیشبرد و موفقیت عملیات نقش غیر قابل انکاری داشت.

سردار عباسقلیزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فتنه اخیر در کشور گفت: کلمات کلیدی که تمامی شهدای انقلاب و ایثارگران بدون استثناء در وصایای خود به ما ابلاغ نموده اند را می توان در دو مورد خلاصه کرد؛ حفظ حجاب و اطاعت و حمایت از رهبری. این موارد همواره محلی برای سوء استفاده بیگانگان و ایجاد آسیب برای نظام می باشد.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: مسئولان و مردم دلسوز انقلاب باید این وصیت ها را درک کرده و زمینه عمل به آن را فراهم کنند تا ضمن بستن دست دشمنان و پیشگیری از شرایطی که موجب سوء استفاده بیگانگان می شود، راه شهدا ادامه یافته و آرمانهای مقدس ایشان محقق شود تا با یاری پرورگار به هدف نهایی که همان زمینه سازی برای ظهور می باشد نائل شویم.

وی با تأکید بر عمل به توصیه رهبری در زمینه جهاد تبیین خاطرنشان کرد: تبیین واقعیت های موجود از جمله حقایق دفاع مقدس و چهره واقعی فتنه گران داخلی و خارجی می تواند جامعه را بر برابر دشمنان نظام اسلامی بیمه کند.

کد خبر 1219519

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha