ارزش های دفاع مقدس در فضای مجازی گسترش یافته است/ علاقه نسل جوان به انقلاب

اسماعیلی با بیان اینکه خاطرات دفاع مقدس در دنیا فرگیر شده، گفت: ارزش های دفاع مقدس در فضای مجازی گسترش یافته و نسل های جدید با‌ آن آشنا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «منصور اسماعیلی« روز پنجشنبه (۷ مهر) در دیدار با شهردار جمعی از مسئولان مدیریت شهری تیران اظهار داشت: اقدامات خوبی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان خاطرات دفاع مقدس با چاپ کتاب و تولید محتوا صورت گرفته و نسل های جدید اینگونه با خاطرات آن روزها آشنا شده اند.

 

جانباز دفاع مقدس افزود: اقدامات فرهنگی و هنری دستگاه های مختلف و گروه های مردمی باعث شده تا مردم بیشتر با آن دوران آشنا و تاریخ هشت سال جنگ ماندگار بماند.

 

وی با بیان اینکه 26 ماه در خط مقدم جبهه حضور داشت تصریح کرد: در پشت صحنه دفاع مقدس هم حضور داشتم و فعالیت های حمایتی و پشتیبانی دفاع مقدس را انجام می دادم.

 

اسماعیلی ادامه داد: از توپخانه لشگر هشت نجف اشرف به میدان جنگ اعزام شده بودم و در کنار سرداران و فراماندهان بزرگ از جمله سردار کاظمی حضور نقش آفرینی کردیم.

 

وی روحیه فعال و دلسوز رزمندگان را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد:‌ سختی های جنگ برای رسیدن به هدف والا یعنی آزادی و استقلال آسان شد و اگرنه آن مشکلات بسیار سخت گاهی غیر قابل تحمل بود.

 

علاقه نسل جوان به انقلاب

رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه نسل جدید با خاطرات آن دوران آشنا هستند، اذعان داشت: آنان به نظام و انقلاب علاقه دارند و در تمام وجودشان این عشق به رزمندگان و شهدا هست اما گاهی برخی از آنان فریب می خورند.

 

وی اضافه کرد: حضور بعضی از جوانان در اغتشاشات به دلیل غفلت و عدم آگاهی بوده وگرنه آنان نمی خواهند خون شهدا از بین برود.

 

کد خبر 1219637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha