امام جمعه دندی بر فعال‌تر شدن کانون های مساجد این شهر تاکید کرد

امام جمعه دندی با اشاره به وجود ۱۰ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در این شهر بر فعال‌تر شدن این کانون ها و توسعه کمی و کیفی این مراکز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در دیدار صبح امروز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و مدیر ستاد کانون های مساجد زنجان با امام جمعه شهر دندی، ضمن تشریح عملکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد بر همکاری دوجانبه دفتر امام جمعه این شهر با کانون های مساجد تاکید کرد.

 

امام جمعه شهر دندی در این دیدار بر فعال‌تر شدن کانون های فرهنگی و هنری مساجد این شهر تاکید کرد و گفت: در دندی 10 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد وجود دارد که لازم است از نظر کمی و کیفی توسعه پیدا کند.

 

حجت الاسلام حکیمی فر با بیان اینکه لازم است تا فرهنگسرایی در این شهر تاسیس شود، گفت: فعالیت های فرهنگی و هنری با ایجاد چنین مراکزی در این شهر پررنگ تر خواهد شد.

 

وی تجهیز کانون فرهنگی و هنری خیمه مسجد جامع این شهر را اقدامی ستودنی خواند و گفت: اختصاص تجهیزاتی همچون قفسه کتاب، میز و صندلی و کتاب به این کانون در پویایی و رونق کانون اثرگذار خواهد بود.

 

امام جمعه دندی همچنین از حضور گروه مبلغ قم در این شهر خبر داد و گفت: این گروه تبلیغی روستا به روستا در شهرستان ماهنشان حضور خواهند داشت که لازم است فرهنگ و ارشاد اسلامی در تامین جوایز اهدایی توسط این گروه ما را یاری کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در سخنانی با تشریح فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرستان ماهنشان، قول همکاری برای تجهیزمراکز فرهنگی این شهر و اهداء کتاب داد.

کد خبر 1219832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha