بخش عظیمی از فتنه اخیر مربوط به باورهای کاذب بود/ ایجاد نارضایتی توسط دشمن به وسیله نفوذی ها

آیت الله عبادی با بیان اینکه بخش عظیمی از فتنه اخیر مربوط به باورهای کاذب بود، گفت: باید در جهاد تبیین با ارائه مستندات فتنه‌گری دشمن را برای مردم به خصوص جوانان و نوجوانان بازگو کنیم تا فریب دشمن را نخورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز (۱۰ مهر) در دیدار با مدیرکل جدید و جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار کرد: یک غده سرطانی و مانع بزرگ سر راه بشر قرار دارد که از محاسبات پی می برید که آن اندیشه و سیاست فرهنگ غرب و قاره سبز اروپا است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به گرفتاری بشر بخاطر سیاست غربی ها، گفت: از ۴۰۰ سال قبل که اروپایی ها وارد صحنه استعمار شدند حالا از جمله اولین قدم هایی که برداشتند بعد از حضور برخی از کشورهای اروپایی در غرب آسیا، حضورشان در امریکا بود که برای خود افسانه های هم ساختند اما واقعیت چیز دیگری است که خودشان هم می دانند، چون قاره امریکا تمدن و جمعیت داشتند اما حضور اروپایی‌ها منجر به کشتن بین ۶۰ تا ۸۰ میلیون نفر از مردم بومی امریکا شد و بر سر قبر آنها ایالات متحده ساختند؛ امروز امریکایی‌ها در واقع همان اروپایی های سفید پوست نژادپرست هستند.

 

وی به سابقه ننگین و استعماری اروپایی ها اشاره کرد و افزود: ابزار پیروزی اروپایی ها گسترش فساد، فحشا و موادمخدر در جوامع مختلف برای غارت و چپاول و انواع سوء استفاده‌ها است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اروپایی ها جنگ های جهانی اول و دوم را با آن همه کشتار عظیم تا ۲۰۰ میلیون نفر را به راه انداختند، یادآور شد: بعد از جنگ جهانی دوم در بیش از ۵۰ مورد به صورت مستقیم و غیر مستقیم در کشورها جنگ و دخالت نظامی داشته است.

 

امام جمعه بیرجند به نقش اروپایی ها در مرگ میلیون ها ایرانی اشاره و تاکید کرد: حضور ننگین استعمار غرب در ایران بدترین فجایع را به وجود آورد و ایران در جنگ جهانی توسط نیروهای انگلیس اشغال شد و به دلیل خرید گسترده غلات حدود ۹ تا ۱۰ میلیون نفر از ملت ایران را یا کشتند یا با قحطی و گرسنگی از بین بردند.

 

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن از بین بردن انسان ها شایسته و مسلط کردن انسان های زشت و حیوان صفت بر جوامع است، عنوان کرد: دشمن در طرح اندلسی ابتدا مردم را فاسد و بی غیرت می کنند و بعد بر آنان مسلط می شوند و باید در جهاد تبیین با ارائه همین مستندات برای مردم به خصوص جوانان و نوجوانان روشنگری کنیم تا فریب دشمن را نخورند.

 

آیت الله عبادی به فتنه اخیر دشمن در ایران اشاره بیان کرد: بخش عظیمی از آن مربوط به باورهای کاذب بود، افرادی که هیچ چیزی متوجه نیستند.

 

نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی با بیان اینکه منابع جامعه انقلابی باید منابع وحیانی، عقلانی و علمی باشد نه رسانه های دروغگوی غربی، ادامه داد: متاسفانه اثر سوء و خطر کارهای نادرست درونی از دشمن خارجی بدتر است چون دشمن پشت مرز که نمی تواند کاری کند بلکه این نارضایتی ها را به وسیله نفوذی ها با گران فروشی، احتکار و ... ایجاد می کنند.

 

وی بیان کرد: مدارک شهدای ما اسناد انقلاب است و انقلاب ما اسلام ماست نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد؛ امیدواریم بعد از بیش از ۴۰ سال آزمون و خطا به این آرمان بزرگ برسیم.

 

آیت الله عبادی بر جمع آوری کرامات شهدا تأکید کرد و گفت: باید یک کتاب مستقل و مستند در این زمینه تدوین و چاپ شود و همچنین شهدا ناشناخته استان به جامعه معرفی شوند.

کد خبر 1220039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha