اهدای ۲۰۰ بسته لوازم التحریر به همت مرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز

عالی گفت: با کمک خیرین و تلاش و همت خادمین مرکز،تعداد ۲۰۰ بسته لوازم التحریر برای بهرمندی دانش آموزان بی بضاعت از تحصیل،تهیه و در اختیار آنها قرار گرفت.

«مهرداد عالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان شرقی،از تهیه و اهدای دویست بسته لوازم التحریر به همراه کیف مدرسه برای دانش آموزان تحت پوشش مرکز نیکوکاری به همت و تلاش خادمین مرکز خبر داد.

مدیرمرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس موسسه خیریه یاشیل یول در یک اقدام فرهنگی بیش از دویست بسته تحصیلی شامل کیف مدرسه و لوازم‌التحریر تهیه و با حضور تعدادی ازمسئولین استانی در سالن همایش فرمانداری تبریز به دانش آموزان تحت پوشش مرکزاهداء شد.

عالی افزود:با توجه به شرایط مالی خیلی از خانواده‌ها که حداقل وسایل مورد نیاز مدرسه را نمی‌توانند برای فرزندانشان تهیه کنند این کار حداقلی نیز موجب دلگرمی خانواده‌ها و فرزندانشان است و امیدواریم با توجه به مسئولیت اجتماعی که همگی ما داریم بتوانیم در کنار یکدیگر به مردم خدمت کنیم.

وی با تاکید بر اهمیت ادامه راه پیامبر اعظم (ص) و امامان‌ معصوم (ع) در زمینه کمک به نیازمندان گفت: دانش‌آموزان باید با فراق خاطر به تحصیل علم مشغول باشند و این بسته‌ها می‌تواند نقش مناسبی در آرامش آینده‌سازان کشور برای آموزش دروس مختلف آنان داشته باشد.

مدیرمرکز نیکوکاری یاشیل یول خاطرنشان کرد: این طرح در مرحله دهم از توزیع کمک های مومنانه این مرکز در رفع مشکل تعدادی از نیازمندان انجام شد و مرحله یازدهم این کمک‌ها با کمک خیرین و تلاش خادمین مرکز با تهیه و اهدای بسته های غذایی اجرای خواهد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1220309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha