مبارزه با اشرار و حفظ نظم عمومی از رسالت‌های خطیر فراجاست

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: مبارزه با اشرار و حفظ نظم عمومی از رسالت‌های خطیر فراجا است که در راستای مبارزه با اشرار و اخلالگران امنیّت ملّی هزینه‌های زیادی را تقبل می‌کند.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از مردم و برای مردم در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، با شجاعت، دلاوری و ایثارگری شناخته شده است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: خادمان مردم در نیروی انتظامی خالصانه، بی ادعا و جان برکف در راستای خدمتگزاری به مردم و برقراری نظم و امنیّت و تداوم آن در جامعه تلاش می کنند.

 

رضایی ادامه داد: امروز نیروی خدوم و جان برکف فراجا با تأسی به مکتب متعالی اهل بیت (ع) و همچون رزمندگان غیور دوران هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های خود، همواره در دفاع از مظلومان و مقابله بی‌امان با متجاوزان و مخلان نظم و امنیّت از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند و همیشه دغدغه امنیّت و آرامش مردم را در دل داشته‌اند.

 

فرماندار آران و بیدگل افزود: مبارزه با اشرار و حفظ نظم عمومی از رسالت‌های خطیر فراجا است که در راستای تحقق آرمان‌هایش برای مبارزه با اشرار و اخلالگران امنیّت ملّی هزینه‌های زیادی را تقبل می‌کند که بعضا منجر به شهادت دلیرمردانی می‌شود که پا به عرصه‌ی دفاع از حریم امنیّت عمومی کشور گذاشته اند و در این راه از جان خود نیز دریغ نکرده اند.

 

رضایی تصریح کرد: هفته فراجا فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های مخلصانه و جهاد فی سبیل الله آن نیروی مؤمن و انقلابی است که همواره با پیروی از خط ولایت، ادامه مسیر شهداء و تعامل با سایر قوای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی، آرامش و آسایش را برای هموطنان و آحاد ملّت شریف ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

کد خبر 1221072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha