توطئه نظام استکبار جهانی با وحدت خنثی می شود

رضایی پور با بیان اینکه نظام استکباری از همان ابتدای شکل گیری انقلاب در مناطق مختلف کشور تجزیه طلبی را به راه انداخت گفت: تنها وحدت ما توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، « عنایت رضایی پور» در جشن هفته وحدت که شب گذشته( شنبه،۱۷ مهر) در مسجد حضرت محمد رسول الله (ص) روستای عنبران محله بخش مرکزی آستارا برگزار شد، اظهار کرد: هفته وحدت یادآور میلاد مبارک اسوه خوبی‌ها و مهربانی‌هاست.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه خداوند در آیات متعدد قرآن مسلمانان را به وحدت و همدلی سفارش کرده است، افزود: هر جا وحدت در جامعه مسلمین بوده، تحقق وعده خداوند و پیروزی به وقوع پیوسته است.

 

وی با اشاره به اینکه نظام استکباری استراتژی تفرقه، تجزیه و برده داری دارد، گفت: نظام استکباری از همان ابتدای شکل گیری انقلاب در مناطق مختلف کشور تجزیه طلبی را به راه انداخت اما وحدت ما توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

 

رضایی پور به برنامه‌ریزی‌های دشمنان در اغتشاشات اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان دخالت‌های خود را به جایی رساندند که برخی هنرمندان معلوم الحال در شبکه‌های اجتماعی ندای همراهی سردادند و به این هم بسنده نکردند و بازیگران خارجی که شناختی از ایران نداشتند را هم پای کار آوردند.

 

حجت الاسلام «جابر عبادالهیان» نیز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت گفت: لازمه کشور در شرایط کنونی حفظ وحدت است.

 

امام جمعه اهل سنت مسجد محمد رسول‌الله(ص) روستای عنبران آستارا افزود: در هر کشوری به ویژه ایران وحدت باشد، نظام جمهوری اسلامی قوی‌تر می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تقویت وحدت موجب قوی‌تر شدن اسلام و دیانت ما می‌شود، تصریح کرد: در مقابل، تضعیف وحدت و ایجاد تفرقه سبب تضعیف آن می‌شود.

 

حجت الاسلام عبدالهیان با اشاره به اینکه قدر چنین رهبری را بیش از پیش بدانیم، گفت: لازمه وحدت در کشوری مانند ایران رعایت حریم فکری و فقهی است که البته با بصیرت رهبری و مسئولان شهرستانی تا کنون این حریم‌ها حفظ شده است و امید می‌رود از این پس نیز چنین باشد.

 

گفتنی است؛ مولودی‌خوانی و تجلیل از خانواده معظم شهید وطن دوست و روحانیون اهل تسنن شهرستان پایان بخش این مراسم در روستای عنبران بخش مرکزی آستارا بود.

کد خبر 1221876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha