صنعت گردشگری در البرز در حال شکوفایی است

عبداللهی با اعلام رشد صنعت گردشگری در البرز گفت: یجاد و راه اندازی مراکز خدمات رفاهی در سطح استان با رویکرد رشد صنعت گردشگری در دستور کار است و در این خصوص سرمایه گذاران سهم ویژه ای دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» در نشست یکشنبه ۱۷ مهر که در استانداری البرز با حضور معاون وزیر گردشگری برپا شد گفت: صنعت گردشگری در البرز در حال شکوفایی است. 

 

استاندار البرز افزود: تفاهم نامه همکاری برای راه اندزای ۱۰ مرکز خدماتی با هدف ساخت سرویس بهداشتی میان راهی و تابلوهای معرفی اماکن گردشگری انجام شده است که جانمایی آن انجام می شود.

 

 

وی با اشاره به اهمیت رشد گردشگری در البرز اظهار کرد: سرمایه گذاران برای رونق و شکوفایی صنعت گردشگری در البرز اعلام همکاری کرده اند.

 

وی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی اعم از راهداری، منابع طبیعی، آب منطقه ای، اداره کل محیط زیست و گردشگری هر کدام نسبت به تأیین موقعیت های مناسب برای تأیین موقعیت های رفاهی با هدف رشد گردشگری موظف هستند.

 

 

عبداللهی خاطرنشان کرد: ایجاد و راه اندازی مراکز خدمات رفاهی در سطح استان با رویکرد رشد صنعت گردشگری در دستور کار است و در این خصوص سرمایه گذاران سهم ویژه ای دارند. 

 

 

کد خبر 1221943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha