دشمنان از حرکت رو به جلوی انقلاب می ترسند

سرهنگ نظام آبادی با اشاره به توطئه های همیشگی دشمنان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از حرکت روبه جلوی انقلاب اسلامی در هراسند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، «سرهنگ نظام آبادی» امروز دوشنبه (18 مهر ماه ) در مراسمی که به منظور تجلیل از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ضمن تقدیر از ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان گفت: رزمندگان اسلام با در دوران دفاع مقدس با ایثار و از خودگذشتگی در برابر کفر جهانی ایستادند.

 

معاون هماهنگ کننده دفتر مقام معظم رهبری در سپاه روح الله استان مرکزی، امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دانست و بیان کرد: ما باید همواره قدر دان این عزیزان باشیم.

 

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر نیز گفت: دشمنان از همان ابتدای انقلاب همواره با توطئه افکنی در صدد جلوگیری از پیشرفت و تعالی این نظام مقدس بوده اند و همواره از حرکت رو به جلوی انقلاب می ترسیدند.

 

نظام آبادی ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا و امام شهدا گفت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب با توطئه های خود در این سال ها در صدد ضربه زدن به انقلاب، ارزش های اسلامی و آرمان های امام و شهدا بودند و  می خواستند با این توطئه ها نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی را به انحراف بکشانند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه دشمنان می خواهند از حرکت رو به جلوی انقلاب جلوگیری کنند، ادامه داد: آنها از هر روشی برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود استفاده می کنند که این آگاهی و هوشیاری ملت ایران را می طلبد.

 

با اشاره به آثار مخرب فضای مجازی بیان کرد: خانواده نیز با وجود فضای ولنگار مجازی در تربیت فرزندان دچار مشکل شدند.

 

معاون هماهنگ کننده دفتر مقام معظم رهبری در سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: عده ای نا آگاه تحت پاثیر فضای مجازی قرار گرفته اند اما دشمن باید بداند که ملت ایران همواره به انقلاب و ارزش های آن و خون پاک و مطهر شهدا پایبند است.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس این اداره کل با اهدای هدایایی تقدیر شد.

کد خبر 1222271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha