عربستان در رفتارش صداقت داشته باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این روزها پیام خوبی از رفتار عربستان علیه جمهوری اسلامی ایران دریافت نمی کنیم، گفت: بهتر است عربستانی ها در رفتارشان نسبت به ایران صداقت داشته باشند.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در رابطه با روابط ایران و عربستان گفت: آمریکا در تخاصم با ما بسیار جدی است و فرقی نمی کند کدام دولت و جناح در این کشور سر کار بیاید. استراتژی همه دولت ها در آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران واحد است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از کشور متخاصم غیر از تخاصم انتظاری نیست و کشورهای منطقه نیز به همان مقداری که به آمریکا نزدیک هستند در برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی ایران تحت تاثیر این کشور هستند.

 

وی بیان کرد: علایمی که از کشورهای همسایه این روزها صادر می شود، درست نیست و ما حسن نیتی از این پیام ها نسبت به ایران نمی بینیم. کارهایی که عربستان سعودی نسبت به ما انجام می دهد، علایم حسن نیت ندارد و به همین خاطر ما به عربستانی ها توصیه می کنیم که مراقب باشند چرا که شترسواری دولا دولا نمی شود و اگر درصدد تنش زدایی با جمهوری اسلامی ایران و توسعه و تعمیق ارتباطات هستند با صداقت پیش بیایند. اگر آنها با صداقت پیش بیایند جمهوری اسلامی ایران نیز برای آنها صداقت خواهد داشت.

کد خبر 1222322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha