برکات روحی و جسمی اقامه نماز باید در مدرسه و خانواده تبیین شود

رضانژاد با بیان اینکه بهترین راهبرد برای جلوگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی توجه به فریضه دینی نماز است، گفت: برکات روحی و جسمی اقامه نماز باید در مدرسه و خانواده تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مجتبی رضانژاد امروز( ۱۹مهر) در ویژه برنامه نور چشم با محوریت فعالیت های حوزه اقامه نماز در مدارس استان در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد، با اشاره به پژوهش های محققان در حوزه فواید نماز بر جسم و روح انسان، اظهار کرد: باید فلسفه و اسرار نماز، اهمیت نماز و ... برای نسل نو و تازه مکلف شده تبیین شود.

 

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با بیان اینکه بهترین کار خیر تلاش برای برپایی اقامه نماز است، افزود: سخنی نیکو تر از دعوت به خدا وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم رنگ خدایی بگیریم باید به نماز توجه داشته باشیم، بیان کرد: بیان آثار و برکات نماز یکی از راه های دعوت دانش آموزان به انجام این فریضه الهی است که باید در دستور کار کادر آموزشی مدارس باشد.

 

رضانژاد تاکید کرد: برکات روحی و جسمی اقامه نماز برای جلوگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی،باید در مدرسه و خانواده تبیین شود.

کد خبر 1222716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha