ایران منادی اسلام ناب است/جمهوری اسلامی در اوج قدرت است

وحیدی گفت: ایران منادی اسلام ناب است، اسلام عدالت‌گستر، ظلم‌ستیز و حامی مستضعفین و اگر امروز اسلام جلو غرب ایستاده است، در جایی به نام ایران شکل گرفته که مقتدرانه جلو می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، «احمد وحیدی» سه شنبه(۱۹ مهرماه) در نشست صمیمی نخبگان و فعالان فرهنگی استان کردستان که در سالن پیامبر اعظم استانداری استان برگزار شد، با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: برخی نخواستند این ایام شادی تجلی کافی پیدا کند و حوادثی آفریدند که براساس یک تحلیل، منش و باور غلط و یک کینه قدیمی شکل گرفت و مزاحمت‌هایی را برای مردم به وجود آوردند اما هیچگاه نمی‌توانند این موهبت به اسلام و پیامبر و نظام که در اعماق وجود تک‌تک مردم ایران و کردستان ریشه دارد را خارج کنند.

 

 

 

وزیر کشور با اشاره به اینکه امروز در شرایط ویژه و سرنوشت‌سازی در جهان قرار داریم و اوضاع جهان در تب و تاب است، افزود: غرب دچار مشکلات فراوانی است، این بی‌پایگی مادی روز به روز خود را نشان می‌دهد و برای همه آشکار می‌شود و به آن تمدنی که تکیه کرده‌اند آنچنان خالی است که در حال فروریختن است.

 

 

 

وی یادآور شد: چه در غرب و چه در آمریکا و اروپا اوضاع نابسامان است اما با سانسورهای هدفمند بخش مهم، اخبار آن به مردم نمی‌رسد و امروز مکتب اسلام با همه دشمنی‌هایی که با آن می‌شود پژواک آن در دنیا بسیار قوی است و دیدید هر جا حرف از اسلام آمد نتوانستند آن را مغلوب کنند.

 

 

 

وزیر کشور با اشاره به اینکه اگر غرب نتوانست کشورهای منطقه‌ای ما را در سیطره خود بیاورد مربوط به اسلام است که لبنان، یمن و فلسطین یکی از آن کشورهاست، اضافه کرد: ایران منادی اسلام ناب است، اسلام عدالت‌گستر، ظلم‌ستیز و حامی مستضعفین و اگر امروز اسلام جلو غرب ایستاده است، در جایی به نام ایران شکل گرفته که خود از جایگاهی در جهان برخوردار بوده و مقتدرانه جلو می‌رود و اینها نمی‌خواهند ایران مقتدر باشد.

 

 

وزیر کشور عنوان کرد: مرگ دخترخانمی را بهانه اغتشاشات می‌کنند، کومله و دموکرات که جنایت‌های زیادی را نسبت به مردان و دختران و مردم کردستان مرتکب شده‌اند، دلشان به خاطر این دختر خانم نمی‌سوزد.

 

 

وی اذعان کرد: زمانی که صدام سردشت را بمباران شیمیایی کرد، اینها چرا موضع نگرفتند چون مزدور صدام بودند و امروز مزدور آمریکا و اسرائیل هستند.

 

 

وحیدی تصریح کرد: خیلی روشن است کسانی که اصولا با اسلام مخالف هستند، از انسانیت هم بویی نبرده‌اند که در بوق و کرنا می‌کنند و فکر می‌کنند اگر با این همه تبلیغات چند تا چراغ راهنمایی بشکنند کشور را تجزیه می‌کنند.

 

 

وی اضافه کرد: آنها فکر می‌کنند جمهوری اسلامی رفتنی است، در حالیکه جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و مشاهده می‌کنید که چنان در اقتدار مذاکره می‌کند که همه کشورها کلافه شده‌اند و در بخش دفاع و امنیت نیز قدرتمند ایستاده و سایر مسائل را نیز دنبال می‌کند.

 

 

به گفته وزیر کشور، اینترنشنال رسانه سعودی که با تمام قدرت علیه ایران فعالیت دارد امروز طرفدار مردم کرد شده است و نمی‌دانند مردم این دروغ‌های بزرگ را قبول ندارند.

 

 

وی افزود: بانوان در تمام حوزه‌های ورزشی و علمی در کشور با عفت جایگاه دارند اما آنها تلاش می‌کنند ذهن زنان ما را به سمت انحرافات سوق دهند، آنهایی مدعی هستند می‌خواهند از حقوق زن ما دفاع کنند، در حالیکه خودشلن زن را به یک کالا تبدیل کردند.

 

 

وحیدی اضافه کرد: حساب اغتشاشگران و تحریک‌کننده از جوانان ما جداست چون برخی جوانان به دلیل تبلیغات فراوان و احساسی فریب خورده‌اند، آنها چنان فضاهای دروغین و توهم‌سازی درست می‌کنند که طرف بدیهیات را نمی‌بیند، آنها دنبال پرکردن ذهن جوانان ما از مفاهیم ضد دین و ضد خدا هستند که باید جوانان را روشن کرد.

 

 

وزیر کشور افزود: ایران مال همه اقوام است و افتخار ایران، افتخار همه است و همه در این افتخارات و تمدن‌سازی نقش دارند.

 

 

وی گفت: وظیفه ما در این شرایط ایجاد آرامش برای توسعه کردستان است چرا که هر ناآرامی به این استان ضربه می‌زند.

کد خبر 1222735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha