شما باید پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشید

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با انتقاد از توییت وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: آقای وزیر شما باید پرچمدار امر به معروف و نهی از منکر باشید و اگر نمی خواهید امر به معروف و نهی از منکر را ببینید، خود را چهره انقلابی معرفی نکنید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، حسن نوروزی در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه 20 مهر در تذکری گفت: نام پایگاه خبری میراث آریا که متعلق به وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است، بهتر است به پایگاه خبری ایران اسلامی تغییر کند چرا که این نام ما را یاد آریامهر می اندازد.

 

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توییت وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: آقای وزیر شما یکی از شخصیت های برجسته هستید، باید بدانید که اصل 8 قانون اساسی درباره امر به معروف و نهی از منکر است پس باید پرچمدار امر به مروف  نهی از منکر باشید. اگر نمی خواهید امر به معروف و نهی از منکر را ببینید، ذهن خود را تغییر داده و خود را چهره انقلابی معرفی نکنید.

 

وی همچنین ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت گفت: با توجه به تبلیغات دشمنان برای اختلاف افکنی بین مردم شیعه و سنی اما ملت یکپارچگی خود را ثابت کرده است و برگزاری نشست های وحدت خیز در استان های مختلف کشور بیانگر عشق آنها به وحدت اسلامی است.

 

 

کد خبر 1223024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha