ماهیت نفوذی ها مشخص شد

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماهیت نفوذی ها مشخص شد، گفت: مردم درست است با اتفاقات رخ داده غصه دار و نگران شدند اما آنها آرام و آسوده باشند چرا که این جوشش غلیان انقلاب است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، موسی غضنفرآبادی در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه 20 مهر در تذکری با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: شاید از این فتنه و اغتشاشات اخیر مردم غصه دار و نگران شدند اما مردم آرام و ساده باشند زیرا بر اساس آیه 17 سوره مبارکه رعد این جوشش غلیان انقلاب است تا طلای ناب اسلام یک بار دیگر از ناخالصی را از خالصی جدا کند.

 

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم دیدند که چه ناخالصی‌هایی جدا شد که باورشان هم نمی‌شد؛ آنها با ظاهرسازی در گوشه ‌ای از دل مردم جا کردند و امروز منفور مردم شدند.

 

وی اظهار کرد: مردم و مسئولان باید از این حادثه نهایت استفاده را بکنند، ماهیت نفوذی ها مشخص شد و ما در انتخاب مدیران در همه عرصه ها باید هوشیاری به خرج دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: چشمان ما کور باد اگر بخواهیم برنامه‌ هایی را تماشا کنیم که مجریان آن انسان‌ های پست و بی ارزشی باشند که خیمه شیطان را بر خیمه امام زمان (عج) ترجیح بدهند.

 

 

کد خبر 1223031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha