۲۵۰۰ بسته تحصیلی در شهرستان زیرکوه توزیع شد

رزمایش کمک های مومنانه به همت قرارگاه شهید ناصری زیرکوه جهت توزیع ۲هزار و ۵۰۰ بسته تحصیلی به ارزش سه میلیارد ریال با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان زیرکوه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، رزمایش کمک های مومنانه شامگاه (۲۱ مهر) با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی، امام جمعه و فرماندار شهرستان زیرکوه به همت قرارگاه جهادی شهید ناصری زیرکوه برگزار شد.

 

جعفر علی آبادی مسئول قرارگاه جهادی شهیدناصری زیرکوه در این مراسم اظهار داشت: تعداد ۲۵۰۰ بسته کیف و لوازم التحریر در دو مرحله بین دانش آموزان شهرستان توزیع خواهد شد که در مرحله اول تعداد هزار بسته توزیع می شود.

 

وی ادامه داد: برای تهیه این بسته ها سه میلیارد ریال هزینه شده که مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال توسط خیرین قرارگاه جهادی شهید ناصری، ۲۰۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد و صد میلیون ریال توسط بنیاد فرمان امام (ره) هزینه شده است.

 

حجت الاسلام حسن صباغیان امام جمعه زیرکوه نیز در این مراسم گفت: این رزمایش خدمت و مواسات و گره گشایی از شاگردان مکتب اسلام و دانش آموزان عزیز، کار بزرگی است.

 

وی با بیان اينكه تفضل و مهرورزی به مردم شیوه دستوری خداوند است، ادامه داد: تا جایی که می توانید با مال و غیره، دیگران را مواسات کنید و کسی که مردم را مواسات کند همنشین اولیا الهی می شود.

 

امام جمعه زیرکوه تاکید داشت: هیچ‌ عبادتی در کره زمین بالاتر از خدمت به خلق وجود ندارد.

 

سرهنگ حسن کاری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه نیز در این مراسم گفت: یکی از اقداماتی که از ابتدای همه گیری ویروس کرونا شروع شد، بحث رزمایش های کمک مومنانه بود و در عرصه های مختلف مردم در این زمینه ورود کردند.

 

وی در ادامه بیان کرد: در سطح شهرستان زیرکوه در راستای کمک به محرومان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

 

سرهنگ کاری در پایان عنوان داشت: با پیگیری های که توسط قرارگاه جهادی شهید ناصری زیرکوه انجام شده تعداد ۲۵۰۰ بسته تحصیلی تهیه و بین دانش آموزان محروم شهرستان توزیع خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1223355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha