ضرورت تحول در صدا و سیما/اروپایی ها در اغتشاشات اخیر چهره جدیدی از خباثت خود را به نمایش گذاشتند

حجت الاسلام افروغی گفت: صداو سیما نیاز به تحولات عظیم دارد چرا که ب اتوجه به داشتن مخاطب زیاد در جامعه، باید نقش مهم تری در بین تفکرات عموم مردم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «محمدیوسف افروغی» امروز (۲۲ مهر ماه) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر لیکک که در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر برگزار شد، گفت:امنیت دو دسته است که یک امنیت دست نیروهای زحمت کش انتظامی و نظامی است و یک امنیت دست خود انسان است که هردو بسیار مهم است و امروز باید به امنیتی که در دست خودمان است بیشتر توجه داشته باشیم.

 

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود:امروز مردم غیور شهرستان بهمئی با برگزاری و شرکت در راهپیمایی باشکوه بصیرت و آگاهی امت محمد رسول‌الله (ص) در مقابله با فتنه‌گران و فتنه های دشمن ایستاده اند و نشان دادند پای انقلاب و ارزش های اسلامی هستند.

 

وی در خصوص شیطنت های اخیر دشمن در غرب کشور گفت:ایران با تمام قدرت و با هوشیاری کامل در مرزهای غربی کشور آماده بوده و هرگونه تحرک بر علیه منافع ملی را جواب کوبنده ای خواهد داد، چرا که دشمن به دنبال مسدود کردن صادرات ایران از آن منطقه است.

 

حجت الاسلام افروغی در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: همه ما باید آگاه باشیم که این موضوع از ماه ها قبل مشخص شده بود و توسط آمریکایی ها و سعودی های خبیث اتفاق افتاد و ما باید به فرموده مقام معظم رهبری هوشیار باشیم.

 

امام جمعه شهرستان بهمئی در خصوص دخالت و نقش اروپایی ها در اغتشاشات اخیر هم گفت:آنها یک چهره دیگر از خباثت خود را نشان دادند، اما به خوبی می دانند که مردم آگاه هستند و جلوی آنها ایستاده و خواهند ایستاد.

 

وی در خصوص نقش آموزش و پرورش و جلوگیری از اغتشاشات گفت: آموزش و پرورش برای حیات جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی را برعهده دارد و این بسیار مهم است و باید اشکالات را برای بهبود شرایط فعلی بپذیریم.

 

حجت الاسلام افروغی در خصوص تفاوت معلم و استاد دانشگاه و نقش معلم در جامعه گفت:امروزه جایگاه استاد دانشگاه به نسبت معلم بالاتر است و این غلط است و باید با یک سیاست درست این موضوع رفع شود، چرا که قطعا زحمت تلاش و یادگیری معلم هم در تربیت، تغذیه علم و دیگر موارد بسیار تأثیرگذارتر بوده و این باید به صورت ویژه حل شود تا تاثیر آن را بهتر شاهد باشیم.

 

امام جمعه لیکک در خصوص بازی های کامپیوتری برای فرزندان گفت:بازی های کامپیوتری که امروزه فرزندان ما بازی می کنند به هیچ عنوان صرفاً بازی نیستند و یک بمب و ابزار جنگی در دست آنهاست که بسیار خطرناک است و همه ما باید نظارت بهتری بر فرزندانمان داشته باشیم.

 

وی به نیاز تحول در صدا و سیما اشاره کرد و‌ گفت: صداو سیما نیاز به تحولات عظیم دارد چرا که باتوجه به داشتن مخاطب زیاد در جامعه باید نقش مهم تری در بین تفکرات عموم مردم داشته باشد.

 

حجت الاسلام افروغی در خصوص اشتغال و نقش آن در جامعه گفت:یکی از مطالبات به حق جوانان اشتغال و بسیار مهم است، اداره کار توانمندی ایجاد اشتغال برای جوانان را ندارد و باید سیاست درست و‌ مدونی دراین موضوع ایجاد شود، چرا که اگر به وظیفه خود عمل می کردند قطعا شرایط این گونه نبود و نیاز به یک متولی خوب و پای کار برای تحول در این زمینه خواهد داشت.

کد خبر 1223481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha