۲۰۰ مرکز فرهنگی هنری و قرآنی در آران و بیدگل فعالیت می کند/بازرسی از ۳۰ مرکز از ابتدای سال جاری تاکنون

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از اجرای طرح صیانت و نظارت فرهنگی بر مراکز فرهنگی و بازرسی از ۳۰ مرکز فرهنگی و هنریاز ابتدای سال جاری تاکنون در آران و بیدگل خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طرح صیانت و نظارت فرهنگی بر مراکز فرهنگی و هنری شهرستان آران و بیدگل از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل اجرا شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: در قالب این طرح از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۰ مورد بازرسی از مراکز فرهنگی هنری زیر مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل صورت گرفته است.

 

ضابطی ادامه داد: بازرسی ماهانه از مراکز تحت پوشش به صورت سر زده و غیر منتظره توسط کارشناسان این اداره به صورت منظم انجام می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در بازرسی های صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره، در خصوص شیوه برگزاری کلاس ها، رعایت آئین نامه های مربوطه، مسائل مربوط به عفاف و حجاب و شهریه دریافتی و اصول آموزش های هنری بررسی های لازم صورت گرفت.

 

ضابطی افزود: در حال حاضر ۲۰۰ مرکز فرهنگی، هنری و قرآنی در سطح شهرستان آران و بیدگل فعالیت می کند که نقش بسیار مهمی در ارتقای فرهنگ عمومی و ترویج آموزه های دینی شهروندان آران و بیدگل دارد.

کد خبر 1223519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha