اغتشاشگران به‌دنبال آسیب به امنیت و تضغیف باورهای دینی مردم هستند

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: اغتشاشگران و آشوبگران به‌دنبال آسیب به امنیت و ثبات کشور و تضغیف باورهای دینی مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، «حجت‌الاسلام عارف رازیانی» صبح یکشنبه(24 مهرماه)در نشست و دیدار با سرهنگ چگینی فرمانده نیروی انتظامی بانه اظهار داشت: بار دیگر دست پلید استکبار و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی به صورت آشکارا در حوادث اخیر کشور نمایان شده و در پی فتنه‌انگیزی جدیدی علیه انقلاب و مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی هستند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه بیان کرد: این ملت، ملت امام حسین(ع) و ملت حماسه ۹ دی بوده و همان ملتی است که در تشییع سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز آن شکوه جاودانه تاریخ را خلق کرد.

 

وی افزود: مردم با بصیرت، متدین و انقلابی ایران اسلامی بارها با شرکت در راهپیمایی‌های مختلف و حضور پر شوردر صحنه انتخابات و پای صندوق‌های رأی مقتدرانه و دشمن‌شکن، با بصیرت مثال‌زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان کشانده‌اند.

 

حجت‌الاسلام رازیانی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در راستای تضعیف ریشه‌های اسلام و انقلاب اسلامی دست از دشمنی و فریب کاری جوانان برنداشته، ولی مردم با بصیرت کشور و همشه حاضر در عرصه همواره و در شرایط سخت، پشتیبان این نظام بوده و هستند.

 

وی ضمن محکوم کردن اینگونه اعمال رذیلانه عده‌ای ناآگاه و احساسی و اعلام انزجار از اقدام آشوبگران و مخلان امنیت اضافه کرد: باید مردم وفاداری به نظام و مقام معظم رهبری و حمایت قاطع از نیرو‌های انتظامی امنیتی، امت وفادار به اسلام و انقلاب اسلامی را پیشنهاد کرد که از طریق علما و روحانیون مردم را به آرامش و بصیرت افزایی دعوت کنند تا بیش از این شاهد تخریب اموال عمومی ملت و دولت نباشیم.


 

 سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه تصریح کرد: ملت ایران با تقوای الهی، عزم، اراده، وحدت کلمه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری تمامی نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

کد خبر 1223859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha