اعضا کمیسیون امنیت ملی از زندان اوین بازدید می کنند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با گزارش درگیری در بندهای ۷و۸ زندان اوین در جلسه امروز این کمیسیون گفت: مقرر شد نمایندگانی از کمیسیون امنیت ملی از زندان اوین بازدید کنند.

ابوالفضل عمویی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه، نماینده کمیسیون که در جلسه شورای امنیت کشور شرکت کرده بود، گزارشی از درگیری در بند ۷ و ۸ زندان اوین و آتش سوزی رخ داده ارائه کرد. 

 

 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه هنوز جزییات بیشتری از این حادثه در دست نیست اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد که نمایندگانی از کمیسیون امنیت ملی از زندان اوین بازدید کنند. هم اعضای کمیسیون از این زندان بازدید کرده اند.
 
 
وی همچنین با اشاره به ادامه  بررسی طرح سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: در جلسه قبل بند الف این طرح تصویب شد و در جلسه امروز بندهای ب و ‌ نیز مصوب شدند که بر اساس بندهای تصویب شده، این سازمان در راستای صیانت از  قوه قضاییه، ماموریت پیشگیری و مقابله با تهدید، تطمیع و فریب کارکنان این قوه را برعهده دارد. همچنین مقابله با توطئه ها و خرابکاری در قوه قضاییه با هماهنگی وزارت اطلاعات برعهده این سازمان خواهد بود.
کد خبر 1224087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha