فراخوان کنگره ملی شعر زلال قریحه منتشر شد

فراخوان نخستین کنگره ملی شعر زلال قریحه در دو بخش شعر کلاسیک و نوحه و سرود با هدف تجلیل از مادران شهدا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، نخستین کنگره ملی شعر زلال قریحه با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری قم و دبیرخانه شعر آیینی و کنگره شش هزار شهید استان قم و با هدف تجلیل از مادران شهدا و تقدیر از شاعران برگزار می شود.

شاعران و نوحه سرایان علاقه مند به شرکت در این کنگره می توانند آثار خود را در دو بخش شعر کلاسیک و نوحه و سرود با موضوع مادران شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان امنیت و مدافعان سلامت جمهوری اسلامی ایران و بخش ویژه گرامیداشت‌ مقام مادر شهیدان زین‌الدین به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار از ۲۰ مهر الی ۳۱ آذر خواهد بود و مراسم اختتامیه نیز در روز ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ همزمان با وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور استادان و شاعران برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

براساس اعلام دبیرخانه کنگره، علاقه مندان می توانند حداکثر پنج اثر از آثار خود را در سامانه مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور به آدرس samakpl.ir  بارگزاری  و یا از طریق پیام‌رسان‌ ایتا به شماره تلفن ۰۹۳۳۵۴۲۶۵۰۱ ارسال کنند.

همچنین علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۷۵۸۷۶۰ دبیرخانه کنگره تماس حاصل کنند.

کد خبر 1224132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha