اهدای کمک هزینه درمانی به ۳۰ بیمار  توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر

حجت الاسلام عباسی گفت: همزمان با هفته وحدت و به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) اداره اوقاف و امور خیریه در راستای نیت واقف کمک هزینه درمانی ۳۰ بیمار سخت درمان را تقبل کرد.

«حجت الاسلام ابوذر عباسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ملایر گفت: در راستای نیت واقفان اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تا کنون در حوزه درمان و کمک به بیماران نیازمند، تجهیزات بیمارستانی و.. اقدامات خوبی را داشته است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از کمک هزینه درمانی  اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به بیماران سخت درمان همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر در ملایر خبر داد و گفت:  این کمک هزینه به 30 بیمار نیازمند  اهدا شده است.

 

وی مبلغ کمک شده به هر بیمار را حدود 3 میلیون تومان برشمرد و افزود: این کمک هزینه به منظور مساعدت برای ‏تهیه دارو و درمان اهدا می‌شود.‏

 

وی درز ادامه از توزیع بسته های مهر تحصیلی بین بیش از دو هزار دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی ملایر همزمان با هفته وحدت خبر داد و افزود: برای این تعداد بیسته 400 میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی با بیان اینکه این بسته ها از امروز بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود گفت: این بسته ها نیز از محل نیت واقف و با مجوز از سازمان و اوقاف استان انجام می شود.

 

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه این بسته ها شامل نوشت افراز کامل و کیف است گفت: بسته های مهر تحصیلی  از جنس مرغوب ایرانی تهیه شد است

 

وی اضافه کرد: این طرح برای یازدهمین سال است که  همزمان با آغاز سال تحصیلی انجام می شود و ملایر در این زمینه در استان همدان پیشتازبوده است.

کد خبر 1224163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha