اعطای تسهیلات به بیماران خاص و صعب العلاج

شهرجردی با اشاره به فعالیت های گسترده جمعیت هلال احمر گفت: اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج از جمله برنامه های این سازمان است.

علیرضا شهرجردی با اشاره به اقدامات هلال احمر در بخش های مختلف به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اعطای تسهیلات 50 میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج از جمله برنامه های این سازمان است.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه افراد متقاضی واجد شرایط می‌توانند به شعب جمعیت هلال احمر در سطح استان مراجعه کنند، افزود: این عزیزان می توانند بنا به شرایط و بیماری خود، درخواست دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه را ارایه و از خدمات و تسهیلات مورد نیاز بهره مند شوند.

 

وی با بیان اینکه متقاضیان تسهیلات باید ابتدا به پزشک معتمد جمعیت هلال احمر مراجعه و پس از تایید احراز هویت، مدارک را برای بررسی به کمیته مد نظر ارسال کنند، ادامه داد: ارائه صورت‌حساب پرداخت شده از سوی بیمار در بیمارستان، ارائه گواهی پزشک دال بر بیماری و مدارک شناسایی معتبر از مواردی است که باید از سوی متقاضیان به کمیته ارائه شود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه پس از ارایه مدارک بررسی های لازم انجام شده و تسهیلات پرداخت می شود، اضافه کرد: کمیته بررسی شامل سرپرست جمعیت هلال احمر، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر، خزانه‌دار، معاون درمان و توانبخشی و حراست جمعیت در استان است.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطر نشان کرد: امسال 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار از سوی بانک مهر ایران جهت اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند صعب‌العلاج و مسری درنظر گرفته شده است.

 

شهرجردی در ادامه با بیان اینکه بررسی مدارک در کمیته مورد نظر کمتر از یک ماه انجام و پس از احراز هویت بیمار، معرفی‌نامه‌ای در اختیار فرد قرار گرفته و می‌تواند به بانک عامل جهت دریافت وام مراجعه کند، ادامه داد: این تسهیلات با کارمزد چهار درصد و در اقساط ۳۶ ماهه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1224270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha