بهره  از  تیمی مجرب، آگاه و متخصص مورد توجه وزیر پیشنهادی کار باشد

محمدی نوری با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه بنگاه اقتصادی بزرگ را در درون خود تعریف کرده است، گفت: بهره از تیمی مجرب، آگاه و متخصص مورد توجه وزیر پیشنهادی کار باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمد جواد محمدی نوری، دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مورد معرفی سید صولت مرتضوی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی رییس جمهور با اشاره به سوابق اجرایی مفید و حسن اخلاق و تعامل ساز مرتضوی در دوران مسئولیت معاونت اجرایی دولت گفت: با شناختی که از مرتضوی دارم، وی مدیری توانا، مطلوب و با اراده برای این وزارتخانه کلیدی و حساس است.

 

عضو هیئت اجرایی شورای وحدت با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه بنگاه اقتصادی بزرگ را در درون خود تعریف کرده است، افزود: طبعا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بزرگترین دسته های اجرایی مرتبط با مطالبات مردمی و در عین حال متصل به مبانی تولید و اشتغال است.

 

وی افزود: قطع یقین اداره وزارت بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی غرب گرا نبوده و متکی به مدیریت یک فرد خلاصه نمی شود. آنچه مسلم است داشتن تیمی مجرب، آگاه و متخصص برای مدیریت سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه یکی از مهمترین اصولی است که وزیر پیشنهادی قطعا آن را مورد توجه دارد.

 

وی با اشاره به برخی نقدها در مورد عدم برنامه ریزی از سوی سید صولت مرتضوی گفت: در حقیقت خرد جمعی و برنامه های تدوین شده ای که مغفول مانده بود در کنار مدیریت صولت مرتضوی می تواند باعث تقویت این وزارتخانه باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: مرتضوی فردی است که می داند باید با داشتن مجموعه ای از مدیران جوان، نخبه و البته مدیران اجرایی با سابقه فارغ از سن و سال این نهاد بزرگ اجرایی را با همه اهدافش اداره کند و اگر جمع متخصصان و افراد صالح در کنار این فرد قرار بگیرند، تردید ندارم دوران تحول و پیشرفت و توسعه در دولت سیزدهم پس از یک سال ناکارآمدی این وزارتخانه شاهد هستیم.

 

وی اظهار داشت: امیدواریم مجلس هم در حمایت از این طرح از تمام فرصت های مناسب نظارتی و تقنینی در کمک به بهبود کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کند و موجبات رونق و جهش اهداف این دستگاه اجرایی را محقق سازد.

کد خبر 1224328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha