کارگاه آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی در کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی برگزار شد

کارگاه آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی در کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی روستا جهانخانملو با حضور اقشار مردم روستا با حضور حجت الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه بیله سوار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، کارگاه آموزشی کاهش آسیب های اجتماعی در کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی روستا جهانخانملو با حضور اقشار مردم روستا با حضور حجت الاسلام «جابر عزیزی» امام جمعه بیله سوار برگزار شد.

 

حجت الاسلام «جابر عزیزی» در این کارگاه آموزشی، گفت: والدین باید اهتمام ویژه ای باید در مسئله تربیت داشته باشند تا فرزندانی با معیارهای اسلامی را تحویل جامعه دهند و نسبت به آسیب های اقشار نوجوان و جوان آگاه باشند.

 

امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: دشمنان رویکرد و برنامه ریزی ویژه ای برای افزایش آسیب های اجتماعی در بین اقشار نوجوان و جوان در فضای مجازی ایجاد کرد تا ذهنیت یاس و نامیدی را در بین آنها القا کند.

 

وی اعلام داشت: قرآن کریم بجز اینکه کتاب آسمانی هست بلکه یک کتاب کامل در زمینه سبک زندگی و تمامی دستورات این کتاب منطبق بر یک زندگی سالم و جامع است و با تطابق زندگی فردی با این کتاب آسمانی می توانیم یک زندگی سالم و اجتماعی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام عزیزی اضافه کرد: هر نوجوان و جوانی که زندگی فردی خود را منطبق با دستورات الهی در قرآن کریم کرده قطعا و مطمئنا رویکرد مناسبی برای خود انتخاب کرده و در زندگی فردی و اجتماعی موفق خواهد بود.

 

امام جمعه بیله سوار یادآور شد: مراقب توطئه های دشمنان در فضای مجازی علیه نوجوانان و جوانان باشید و آنها نسبت به این مسائل آگاه سازی تا شاهد آسیب های بیشتر اجتماعی در سطح جامعه نباشیم.

 

پس از این برنامه آموزشی نماز مغرب و عشاء به امامت امام جمعه بیله سوار در مسجد این روستا با حضور اقشار مختلف مردم اقامه شد.

کد خبر 1224568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha