وبینار «پوکی استخوان و پیشگیری از شکستگی» برگزار می‌شود

هدف افزایش آگاهی و سلامت کاربران و کتابداران کتابخانه های عمومی کشور وبینار «پوکی استخوان و پیشگیری از شکستگی» با سخنرانی نوشین فهیم‌فر، متخصص اپیدمیولوژی و رئیس مرکز تحقیقات استئوپروز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نشست مجازی «پوکی استخوان و پیشگیری از شکستگی»   ویژه کاربران و کتابداران کتابخانه های عمومی کشور، یکشنبه اول آبان ۱۴۰۱ با همکاری مشترک «انجمن ارتقاء کتابخانه‌های عمومی ایران» و «دانشگاه علوم پزشکی تهران»  برگزار می‌شود.

در این نشست مجازی که به دبیری فاطمه شیخ شعاعی و محمدجواد منصورزاده برگزار می‌شود، نوشین فهیم‌فر، متخصص اپیدمیولوژی و رئیس مرکز تحقیقات استئوپروز به سخنرانی درباره پوکی استخوان و پیشگیری از شکستگی خواهد پرداخت.

کاربران و کتابداران کتابخانه های عمومی کشور می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ یکشنبه اول آبان ۱۴۰۱ از طریق پپلتفرم اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/researchpl/salamat  در این نشست حضور پیدا کنند.

همچنین این برنامه بصورت زنده از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد www.iranpl.ir و صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl پخش خواهد شد

کد خبر 1224836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha