اجرای طرح چهارشنبه های امام رضایی در دبیرستان آیت الله طالقانی بابل

رحمانی از اجرای طرح چهارشنبه های امام رضایی در دبیرستان آیت الله طالقانی بابل خبر داد و گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ ناب رضوی بین نسل نو در مدارس اجرا می شود.

رقیه رحمانی آملی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، به همکاری دوجانبه خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل با مدارس این شهرستان جهت تبیین و ترویج سیره رضوی بین دانش آموزان اشاره و اظهار کرد: خادمیاران رضوی در مناسبت های مذهبی و ملی از جمله چهارشنبه های هر هفته در مدارس حضور می یابند.

 

مسئول کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل افزود: خادمیاران رضوی با همراهی دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس و قرائت دسته جمعی صلوات خاصه امام رضا(ع) حال و هوای مدرسه را با حال معنوی حریم ملکوتی آستان قدس رضوی پیوند داده و دل ها را روانه صحن و سرای امام رضا(ع) می کنند.

وی ادامه داد: خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل دومین برنامه چهارشنبه های امام رضایی مدارس را با هدف آشنایی دانش آموزان با سیره رضوی در دبیرستان پسرانه آیت الله طالقانی شهرستان بابل برگزار کرده و عطر کرامت رضوی را با آخرین چهارشنبه امام رضایی ماه مهر پیوند زدند.

 

رحمانی آملی در این مراسم معنوی پس از صحبت برای فرزندان این سرزمین در باب انس و الگوپذیری از زندگی امام رضا(ع) با گزارشی از مجموعه فعالیت ها و برنامه های عقیدتی و فرهنگی پیش رو کانون برای نوجوانان و جوانان براساس سیره امام رضا(ع)، افزود: تلاش داریم با اجرای برنامه های فرهنگی در مدارس زمینه ساز ترویج فرهنگ ناب رضوی بین نسل نو باشیم.


وی یادآورشد: در پایان ویژه برنامه چهارشنبه امام رضایی، بسته های فرهنگی متبرک امام رضایی شامل کارت صلوات خاصه امام رضا(ع) و نبات متبرک حرم رضوی بین کادر آموزشی دبیرستان آیت الله طالقانی توزیع شد.

کد خبر 1225160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha