جهاد تبیین تکلیف اصلی بسیجیان/ از جنگ نرم غافل نشوید

حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه جهاد تبیین، تکلیف همه به خصوص بسیجیان است، گفت: امروز جنگ نرم بیداد می کند و این جبهه بسیار خطرناک تر است که اگر از آن غفلت کنید هلاک می شوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صباغیان صبح امروز جمعه (۲۹ مهر) در مرحله نهایی رزمایش تاکتیکی گردان ششم امام حسین (ع) شهرستان زیرکوه اظهار داشت: امروز جنگ نرم بیداد می‌کند و این جنگ نرم به مراتب سخت تر و حساس تر از جنگ سخت است.

 

امام جمعه زیرکوه ادامه داد: در شرایط جنگ پیچیده ترکیبی امروز شما بسیجیان در دو جبهه باید بجنگید یکی جبهه جنگ سخت که اگر دشمن بخواهد عرض اندامی نشان دهد بسیجیان گوش به فرمان امامشان شبانه روز آماده جهاد باشند.

 

وی با اشاره به جنگ نرم عنوان کرد: حقیقت جهاد در میدان مبارزه جنگ نرم، جبهه دومی است که باید شما خود را آماده کنید و این جبهه دوم به مراتب خطرناک تر و مهم تر است و اگر در این جبهه لحظه ای غفلت کنید هلاک می شوید. 

 

حجت الاسلام صباغیان با بیان اينكه انسان‌هایی که در میدان جهاد تلاش می کنند، هم دوش شهدا هستند، افزود: بعضی ها در این راه توفیق شهادت نصیبشان می شود و بعضی ها در این جبهه می مانند و به تکلیف جهاد عمل می کنند. 

 

امام جمعه زیرکوه با تاکید بر اینکه امروز تکلیف ما جهاد تبیین است، ادامه داد: این تکلیف عینی همه ما است و دشمن به جنگ سخت و جنگ فیزیکی حتی فکر هم نمی کند اما در جبهه جنگ نرم سالیان سال است نقشه هایی اجرا می کند و مقام عظمای ولایت چندین سال است که فریاد می زنند و بر آن تاکید دارند.

 

حجت الاسلام صباغیان در پایان گفت: توقع داریم شما بسیجیان به عنوان مبارزان این میدان سخت، مدافع انقلاب و خون شهدا باشید.

کد خبر 1225296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha