همراهی نخبگان و اندیشمندان برای مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری است

حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: ورود اساتید، نخبگان و اندیشمندان در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی بستر کاهش این آسیب هاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «یونس مهدوی نیا» امروز در دیدار با مدیرحوزه علمیه خواهران استان لرستان، با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای مقابله با آسیب های اجتماعی، اظهار داشت: ورود اساتید نخبگان و اندیشمندان دغدغه‌مند به بحث مقابله آسیب های اجتماعی و چالش های موجود در جامعه با نگاه حل مسئله بدون شک آثار مثبتی در این حوزه داشته و در نهایت می تواند به کاهش مشکلات منتهی شود.


دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حوزه های علمیه خواهران میتوانند در مسائلی به ویژه در حوزه های علمی و آموزشی همکاری و هم افزایی را داشته باشند.


وی بیان کرد: آموزش صحیح و متناسب با شرایط روز جامعه نیازمند ورود این اساتید دغدغه‌مند است.


حجت الاسلام مهدوی نیا ادامه داد: در همین راستا دوره ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر با بهره گیری از آثار استاد شهید مطهری در حال اجرا داریم که آحاد مردم به ویژه طلا ب  خواهر می توانند به طور رایگان در این طرح ثبت نام و از مباحث آن بهره‌مند شوند.


دبیرستاد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف، افزود: همکاری دو نهاد حوزه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای  تبیین طرح عفاف و حجاب ضروری است.

 

 

کد خبر 1225357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha