برنامه ۵ ساله با هدف خدمت رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تنظیم شده است

رستمیان با اعلام خبر دیدار با ۶ هزار نفر از ایثارگران البرز طی سه ماهه سال جاری گفت: برنامه ۵ ساله با هدف خدمت رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تنظیم شده است.

« سلیمان رستمیان» در خصوص تنظیم و تدوین برنامه ۵ ساله اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: با هدف هم اندیشی از ابتدای سال جاری تا به امروز، دیدار با ۱۷ هزار نفر از ایثارگران استان البرز فراهم شده است. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز افزود: ایثارگران سرمایه های نظام و انقلاب اسلامی هستند برای همین منظور، برنامه ۵ ساله با هدف خدمت رسانی به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تنظیم شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: مبنای فعالیت های اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز، سیاست های کلی نظام و طرح چدید دولت است.

 

وی با اشاره به اهمیت احکام برنامه توسعه هفتم تصریح کرد: این برنامه ها به صورت استراتژیک اجرایی می شود؛ راه اندازی خانه های ایثار با هدف خدمت رسانی به ایثارگران با توجه به بالا رفتن سن آنان از جمله اقدام های صورت گرفته است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: تقویت فعالیت های فرهنگی با توجه به شرایط اقلیمی از جمله اهداف اجرایی اداره بنیاد شهید و امورایثارگران البرز است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1225506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha