برنامه کانون های مساجد استان زنجان به مناسبت ۱۳ آبان تشریح شد

اسلامی با تشریح برنامه کانون های مساجد استان زنجان به مناسبت ۱۳ آبان از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی«رحمه للعالمین) با همکاری جامعه القرآن زنجان در روز ۸ آبان ماه سال جاری خبر داد.

محسن اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با تشریح برنامه های پیش بینی شده به مناسبت 13 آبان ماه روز دانش آموزی اظهار کرد: اختتامیه جشنواره قرآنی رحمه للعالمین با همکاری جامعه القرآن زنجان 8 آبان ماه اجرا می شود.

 

مدیرستاد کانون های مساجد استان زنجان ادامه داد: این جشنواره در 6 رشته حفظ با حضور 200 تن از دانش آموزان نوجوان پسر از 29 مهرماه در زنجان کلید خورد و قرار است در مراسم اختتامیه از نفرات اول تا سوم هر رشته تجلیل شود.

 

وی ادامه داد: داوری این مراسم را 6 تن از حافظان کل قرآن کریم در زنجان به عهده داشتند و این برنامه با همکاری ستاد کانون های مساجد استان زنجان و جامعه القرآن اجرا می شود.

 

این مسئول همچنین از برگزاری مراسمی توسط هیات نوجوانان شهدای گمنام در روز 12آبان در مزار شهدای گمنام زنجان خبر داد و گفت: این مراسم قرار است پنج شنبه هر هفته در یکی از شهرستان های تابعه استان زنجان در قالب روایتگری دفاع مقدس، سخنرانی و قرائت زیارت توسل برگزار شود.همچنین حضور گسترده اعضای کانون های مساجد استان زنجان در راهپیمایی 13 آبان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 1225932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha