وحدت توحیدی لازمه جامعه امروز است/ قرآن بهترین نسخه برای مقابله با فتنه هاست

آیت الله عابدینی گفت: اگر ما پای کار توحید، ایمان، خدا و قرآن آمدیم می شود «و اعتصموا بحبل الله جمیعا» و آن زمان وحدت درست می شود و این وحدت آسیب ناپذیر است و این وحدت توحیدی می شود و ما این چنین وحدتی را لازم داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در نشست با اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قزوین که عصر روز گذشته (سه شنبه 3 آبان) در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، بیان کرد: امامان جمعه و جماعات مساجد و دانش آموزان و دانشجویان همه باید اقدام کنند تا وحدت حوزه و دانشگاه و وحدت حوزه و دانش آموزان رقم بخورد و اگر این دغدغه وجود داشته باشد این امر محقق می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: آنچه بسیار اهمیت دارد مسلمان بودن است، هرکه مسلمانی کرد بهره برده و لذت بردیم و انقلاب ما سربلند شد؛ یک نفر خوب دارد مسلمانی می کند و آن هم مقام معظم رهبری است.

 

وی عنوان کرد: از لحاظ تجهیزات نظامی و تسلیحاتی ما در چه موقعیتی قرار داریم چراکه یک نفر آمد و به آیه «وَاَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة» به خوبی عمل کرد، یک نفر مسلمانی کرد ما در دنیا سربلند شدیم، امام خمینی (ره) آمد «اللَّه ولیّ الّذین امنوا» را جدی گرفت و گفت آنها که مومن هستند در صف خدا قرار گیرند و آنها که مومن نیستند طرف مقابل روند و ما جمهوری اسلامی پیدا کردیم و الان در مقاومت اسلامی هستیم و ان اشالله اتحاد جماهیر اسلامی در آینده خواهیم داشت.

 

آیت الله عابدینی تصریح کرد: آنها که آمدند بر طبل حزب، جناح، باند، گروه، منفعت های باندی و مسابقات قدرت طلبی کوبیدند جز خسارت و ضرر به مردم مکتب و دین ما وارد نکردند.

 

وی گفت: قرآن ما را دعوت به توحید کرده است و اگر ما پای کار توحید، ایمان، خدا و قرآن آمدیم می شود «و اعتصموا بحبل الله جمیعا» و آن زمان وحدت درست می شود و این وحدت آسیب ناپذیر است و این وحدت توحیدی می شود و ما این چنین وحدتی را لازم داریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اعلام کرد: باید وحدت ریشه در توحید داشته باشد و شما در انجمن اسلامی دانش آموزان باید مروج این فرهنگ ایمانی باشید.

 

وی در ادامه گفت: پیامبر گرامی اسلام فرمودند اگر فتنه ها در جامعه و زندگی شما آمد، طوری شد که روز و شب شما را یکی کرد و روز شما مانند شب تار شد به سراغ قرآن روید و به سراغ قرآن رفتن یعنی نسخه مقابله با فتنه ها را از قرآن بگیرید و آن زمان موفق هستید و در واقع نسخه همه مسائل را باید از قرآن گرفت.

 

آیت الله عابدینی اظهار کرد: آشوب ها و فتنه هایی که الان داریم، ریزگردهایی هستند که منشا دارند و منشا آن صهیونیست ها، آمریکا و استکبار رسانه ای آمریکاست اگر بتوانیم درست درک کنیم هم می توانیم هم نوعان خود را توجیه کرده و هم اینکه در مقابله خطر درست و با بصیرت عمل کنیم.

 

وی در پایان با اشاره به اهمیت نقش مساجد یادآور شد: رهبری فرمودند نماز جمعه قرارگاه است، باید تلاش کرد هر مسجد و مدرسه ای چشمه ای باشد که افراد نمازگزار جمعه از آنجا بجوشد و باید ساختاری تعریف کنیم که بچه ها جذب مسجد شوند.

 

کد خبر 1226411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha