اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی امانت است

آیت الله عابدینی گفت: اعتماد مردم یعنی مردم عمود نظام هستند و اگر این ستون متزلزل شود هیچ چیزی نمی تواند جبران کننده باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم تکریم و معارفه بازرس کل استان قزوین که امروز (چهارشنبه ۴ آبان) در سالن اجتماعات دادگستری قزوین برگزار شد، بیان کرد: خداوند به شما فرمان می دهد امانت ها را به اهل شان برگردانید یعنی بیت المال هایی که حیف و میل شد، ضربه هایی که به اعتماد مردم وارد شد این را برگردانید و باور داشته باشیم قیامت حق است.  

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: اعتماد مردم یعنی مردم عمود نظام هستند و اگر این ستون متزلزل شود هیچ چیزی نمی تواند جبران کننده باشد.  

 

وی اضافه کرد: کسانی که به اعتماد مردم لطمه زده و می زنند به مراتب بدتر و پلیدتر هستند از کسانی که سطل های زباله را آتش می زنند.

 

آیت الله عابدینی در ادامه اعلام کرد: خیلی از مسائل را اگر ریشه یابی کنیم حل می شود، زمین های کشاورزی شد وسیله و افرادی از منصب هایشان در این حوزه سواستفاده کردند، مردم می خواهند بدانند این موضوع چه شد و تا زنده هستیم این امانات را به اهلش برگردانیم.

 

وی افزود: مردم ما در صحنه های مختلف حضور دارند، در مقابله با فتنه های مختلف پای کار بودند و مردم ما مردمی با معرفت هستند و دشمن را به خوبی ناامید کردند و ما هم با مردم باید همراهی کنیم.

 

در ادامه بازرس سابق کل استان قزوین اظهار کرد: ما ۱۰۰ فقره بازرسی برنامه ای داشتیم که بیشتر بازرسی های سخت و سنگین محسوب شده و بیشتر به فرایندها و ساختارها می پردازد.  

 

«عبدالله آقاعلیخانی» ادامه داد: حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ فقره بازرسی موردی داشتیم که این بازرسی ها با توجه به شکایات رسیده صورت گرفته است و علاوه بر این ۶ هزار فقره شکایت و گزارش های فساد در سامانه های شکایات هم رصد و بررسی شده و ۳۰۰ فقره گزارش اصلاحی و مفید و ۲۰۰ گزارش کیفری از سازمان خارج شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در حوزه آب اقدامات زیادی داشتیم  به طوری که طی ۲ تا سه سال اخیر در کنترل آب های زیرزمینی و انسداد چاه های غیرمجاز اقدامات خوبی انجام شده است.

 

بازرس سابق کل استان قزوین تأکید کرد: یکی از مسائلی که در استان وجود دارد این است که کشت های دیم تبدیل به باغ شده  و این موضوعی است که مسئله ساز می شود زیرا آب زیادی مصرف می شود.

 

وی یادآور شد: یکی از راهبردهای سازمان بازرسی که در قانون اساسی آمده اجرای صحیح قوانین است زیرا قانون زمینه ساز عدالت است؛ قانون خط عدالت نیست ولی می تواند خط مساوات باشد و قانون شرط ضروری تحقق عدالت و توسعه است و اگر قانون به درستی اجرا نشود، امکان تحقق توسعه و عدالت وجود ندارد. 

 

کد خبر 1226524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha