بیانیه  اصحاب فرهنگ و هنر سیستان وبلوچستان در محکومیت حادثه  حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع)

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه سیستان وبلوچستان در محکومیت حادثه حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) در شیراز بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،اصحاب فرهنگ هنر و رسانه سیستان وبلوچستان  در محکومیت حادثه  حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) در شیراز  بیانیه صادر کرد.

 

در ابتدای این بیانیه آمده است: اینک که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی کمر به آشوبگری های داخلی ،ریختن خون مسلمانان واهانت به حریم بقاع متبرکه وتخریب وحدت امت اسلامی  را دارند ، اصحاب فرهنگ ،هنر ورسانه سیستان وبلوچستان ، ضمن محکومیت حادثه شاهچراغ به دست عوامل داعش، پیمان برآن داریم که توطئه این گماشتگان وفریب خوردگان را نقش برآب کرده و ضمن محکومیت این حادثه  ، وفاداری خود را به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امام راحل( ره) و شهیدان والاتبار و  تبعیت از رهبر معظم  انقلاب اسلامی( مدظله العالی ) اعلام کرده وتا آخرین لحظه  در راه پایداری وسربلندی ایران اسلامی تلاش خواهیم کرد.

 

بی گمان خون پاک این شهدا بار دیگر پرچم اقتدار و وحدت این سرزمین را برافراشته تر خواهد کرد.


وقوع این جنایت را به محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و بازماندگان شهدای این واقعه تسلیت عرض کرده و برای مجروحان این حادثه از خداوند متعال آرزوی صحت و شفای عاجل داریم.

کد خبر 1226847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha