فتنه،  صفوف حق و باطل را از یکدیگر جدا می کند

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان گفت: ماهیت فتنه به گونه ای است که حقیقت انسان ها را به تصویر می کشد و صفوف حق و باطل را از یکدیگر جدا می کند.

حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کاشان ضمن محکوم کردن جنایت حرم شاهچراغ(ع) شیراز و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان با اشاره به آیه چهارم سوره محمد گفت: شهادت، زیباترین کرامت خداوند نسبت به خواص اولیاء درگاه خویش است که نورانیت اعمال آنان را بیشتر و به سوی سعادت رهنمون و امورشان را اصلاح و به بهشتی که معرف حضورشان است وارد می کند.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان افزود: این حداقل عنایتی است که بر شاهدان همیشه جاوید میدان جهاد عنایت می کند؛ شهیدانی که در غبار فتنه فتنه گران در خلوت عاشقانه خود در جوار شهید ماندگار تاریخ احمد بن موسی (ع) دعوت حق را لبیک گفتند‌.


حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: فتنه ای که برخاسته از اهداف شیطانی شیطان بزرگ آمریکا و حامیان تیره روز آنان در منطقه است و ثمره آن بدعت در دین و انحراف فکری و نوآوری های مخالف مکتب نورانی اسلام است.

 

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان افزود: ماهیت فتنه به گونه ای است که حقیقت انسان ها را به تصویر می کشد  و صفوف حق و باطل را از یکدیگر جدا می کند. از این رو امام الصادقین(ع) فرمود: "تَمنُّوا الفِتنه فَفیها هَلاکُ الجَبابِره و طَهارهُ الارض مِن الفَسَقه" فتنه جباران را هلاک و زمین را لوث منافقین پاک می کند.

 

حجت الاسلام صدیقی در پایان خاطرشان کرد: امروز که دشمن با ترورهای کور و حمله به کرامت و ارزش های دینی و اموال مردم دست به فتنه دیگری در مسیر عزت و اقتدار نظام اسلامی زده است، جامعه دانشگاهی و انقلابی و خواص اهل خرد و اندیشه باید با بصیرت از آن عبور کنند و مانع دست رسی دشمن به اهداف شوم خود شوند و دشمن باید بداند که ملت امام حسین(ع) به لطف خداوند نقشه دشمنان را خنثی خواهد کرد و راه شهدا را با قدرت ادامه خواهد داد.

کد خبر 1227196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha