فاجعه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) نشانه دیگری از خباثت دشمنان و زنده بودن ملت ایران است

استاندار اردبیل با صدور پیامی فاجعه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) را تسلیت گفت و تاکید کرد: این حمله تروریستی نشانه دیگری بر خباثت دشمنان و زنده بودن ملت رشید ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سید حامد عاملی»  استاندار اردبیل با صدور پیامی فاجعه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) را تسلیت گفت و تاکید کرد: این حمله تروریستی نشانه دیگری بر خباثت دشمنان و زنده بودن ملت رشید ایران است.

 

متن کامل پیام استاندار اردبیل به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

شهادت مظلومانه و مجروح شدن تعدادی از هم‌وطنان در حمله تروریستی مزدوران استکبار جهانی به آستان متبرک حضرت شاهچراغ (ع)، موجب تأسف عمیق همه ملت عزیز و شریفمان شد.

 

بی‌گمان، این قبیل اقدامات ناجوانمردانه، نشانه دیگری بر خباثت و پست فطرتی دشمنان این مرز و بوم الهی و مؤید زنده بودن ملت رشید ایران است که با صلابت ستودنی خود، همواره توطئه‌های بدخواهان را خنثی و عزت و افتخار را برای میهن اسلامی خویش رقم زده‌اند.

 

اینجانب، با نهایت تأثر و تألم، مصیبت پیش آمده را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم بزرگ ایران اسلامی، خصوصاً مردم شهیدپرور استان فارس و خانواده‌های معزز شهدای این جنایت تروریستی، تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند قادر متعال، علو درجات شهدای عزیز و شفای عاجل مجروحان حادثه را خواستارم.

 

وَاَنتَقِم لَنَا مِن هولَاءِ الظّالِمین

سید حامد عاملی - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵

کد خبر 1227253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha