دانشگاهیان استان اردبیل هتک حرمت به ساحت بارگاه ملکوتی شاهچراغ (ع) را محکوم کردند

دانشگاهیان استان اردبیل با صدور بیانیه ای هتک حرمت به ساحت بارگاه ملکوتی شاهچراغ (ع) و حملات تروریستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، دانشگاهیان استان اردبیل با صدور بیانیه ای هتک حرمت به ساحت بارگاه ملکوتی شاهچراغ (ع) و حملات تروریستی را محکوم کردند.

 

در متن این بیانیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«حادثه غمبار و مصیبت بار هتک حرمت بارگاه ملکوتی حضرت احمد بن موسی(شاهچراغ) و شهادت جمعی از زائران در شیراز، دل همه ارادتمندان اهل بیت علیهم‌السلام و انسان‌های باوجدان را در تمام عالم به درد آورد. این جنایت بزرگ از یک سو انسان‌های مظلوم و بی‌گناه را که در حال عبادت و ابراز محبت به اهل بیت علیهم‌السلام بودند نشانه رفته و از سوی دیگر امنیت ایران بزرگ را که در پرتلاطم‌ترین منطقه جهان سال‌ها است به‌عنوان کانون امنیت و اقتدار قرار دارد، هدف گرفته است.

 

وقوع چنین فاجعه بزرگی هشداری است به تمام آن‌ها که در روزهای گذشته همنوا با دشمنان قسم‌خورده خارجی تحت عنوان اعتراض کشور را به‌سمت اغتشاش کشانده و بر طبل تضعیف نیروهای حافظ امنیت کشور کوبیدند.

 

اینجانبان به‌عنوان روسای دانشگاه‌ها و مسؤولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به محضر آقا امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده‌های داغدار، از خداوند متعال برای ارواح طیبه شهدا علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنیم و از مسؤولان حافظ نظم و امنیت درخواست مجدّانه داریم تا ضمن گرفتن انتقام این جنایت بزرگ، با برخورد قاطعانه با عواملی که باعث برهم خوردن نظم و امنیت کشور می‌شود از تکرار چنین فجایعی پیشگیری کنند.»

 

کد خبر 1227264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha